Gå til innhold

BMWE39turbo

Medlem
  • Innholdsteller

    2159
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    5

Alt skrevet av BMWE39turbo

  1. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30554718 Denne har 35 på siderutene og 20 på bakruta om eg ikkje tar feil
  2. Pen bil du har, akkurat slik eg kunne tenkt rutene mine også! Meen, Skal kjøre lovlig, gidder ikkje å bli stoppa i tillegg til eu-godkjenning i juni, og eg får lappen i april, så blir det ikkje mange mnd-ene før eg må skifte ruter.. Så blir enten 35 eller 25 på alt bak, og etter eu-godkjenning kan eg vurdere å hive på 35% fremme også
  3. Da går eg heller for 35 på bakre siderutene + 50 på bakruta evt 35.. For bilen skal på godkjenning i juni og eg har lite lyst å begynne med vinduskift og greier da.. Kjører heller lovlig
  4. Mikael-B, var ingen upris det der egentlig, håper det er noke samme prisene her. Blir gitt bort til proffer, dette er noke eg IKKJE skal prøve sjølv. Er usikker så tenker 35 på bakrutene.. Har ikkje lyst å bli stoppa og bilen skal på eu-godkjenning i juni så greit å ha det lovlig evt 50 på fremre siderutene
  5. Lariss, delenr når eg skriver inn min bil er ; 65126961219 AT-RADIO BMW BUSINESS CD org
  6. Ja får sjå litt på det men noken som veit ca kva det koster å sote siderutene bak + bakruta?
  7. Åja, då har eg nok varme, flaut.. haha , takker så meget for hjelpen, da blir det M5 speil til jul!
  8. Egentlig ikkje .. Har du et bilde av knappen eller kan forklare kor den sitter så kan eg springe ut å sjekke
  9. Men eg har ikkje varme i mine orginale speil , med andre ord har sikkert ikkje tilkopling til varme.. Så lurer på om det går greitt å da la ledningene til varmen ligge løst mens eg kopler kun til memory eller om det er andre ting eg kan gjere
  10. Orginale speila på min E39 har kun memory, men ser det selges nesten berre uorginale M5 speil med varme og memory, ikkje berre memory. Lurer på sjølv om eg ikkje har varme om eg kan kjøpe uorginale M5 speil med memory å varme å kun kople til memoryen? Litt dårlig forklart håper noken forstår kva eg spør om
  11. fortsatt tilsalgs
  12. Er redd for å bli stoppa ja.. Men kanskje 20% på bakrutene og 50% fremme, men la frontruta vere "orginal" Kanskje det kan bli pent? Takker for det!
  13. Planer om å få sota rutene på min E39 sedan snart, men har lite peiling på dette, so blir å sende inn til eit firma, men lurer på et par ting kanskje noken her inne kunne svart på. Skal kun sote bakruta + bakre sideruter, vil holde det lovlig. Kor mykje KAN eg sote, og kor mykje bør eg sote for at det skal bli pent? Ca kor mykje koster dette? noken som veit priser på dette sånn ca? Alle tips taes imot med stor takk
  14. ingen fan av E30, men dette var PENT!
  15. Pen bil ! Blir bra med planene
  16. Noken andre må svare på om den passer i 2000 modell, men vil da absolutt tru det. Men har ikkje cd-veksler.
  17. Skal ha nye felger til sommeren, får dem kanskje allerede nå til jul Men hvilke skal eg velge?? Står mellom GS silvertrack: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... 130232.jpg og GS Hypertrack: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /99067.jpg er forsåvidt samme felgene men med forskjellig farge på senter.. Ka trur folket passer best til fargen på min bil?
  18. Dette går billig, kom med bud, 1500-2000 for GS felga er vel ingen upris?
  19. Tviler dessverre på det..
  20. Lurer også på dette egentlig, tenkte eg skulle kjøpe pipercross filter til min E39 520d, men kjøper det ikkje om bilen tar skade av dette. Noken som kan bekrefte dette på noken måte at det går greit?
  21. opp, ingen som vil ha seg orginal spiller?
  22. veit egenltig ikkje helt kva det er verdt, men 1000 for heile pakka er vel ingen upris? Er hvertfall det eg ønsker å få, men ser an høyeste bud etterkvart
×
×
  • Opprett ny...