Gå til innhold

Kjeid

Medlem
  • Innholdsteller

    170
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    kjetil_eidesvik@hotmail.com

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Interesser:
    Bømlo
  • Kjøretøy
    BMW 730d F01

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Kjeid's Achievements

  1. Idyllen gikk fort over
  2. Jeg er helt enig, og jeg tror den gamle trioen med sitt nye program fortsatt vil være best. Men jeg blir ikke lei meg om jeg får to bilprogrammer å følge med på. Når selve filmingen finner sted sa de ingenting om. Chris Evans bekreftet at de reiser til Norge på lørdag, men sa ikke noen ting om når de reiste tilbake. La oss bare håpe. Det hadde vært tøft!
  3. NRK Dagsrevyen nå klokken 19:00 meldte at Top Gears nye programverter reiser til Norge lørdag for å filme til nye program. Etter det NRK har fått informasjon om, men som Chris Evans ikke ville opplyse, er det Atlanterhavsvegen som er målet med turen. Alle som bor i nærheten har plikt til å følge med på veiene, for å rapportere til oss andre.
  4. Selv Norges Konge har aldri hatt maken til BMW, og han har hatt flere E38. En 735iL og en 750iL, men aldri en L7.
  5. Ikke min bil dette, min står i privat garasje.
  6. Jo, den kunne nok det, og jeg skulle gjerne likt å sett originale Alpinahjul på bilen også. Men da jeg selv så den i virkeligheten så var førsteinntrykket mitt at bilen var så stilfull at den enda kunne vært i "sjåførdrift" med looken den allerede hadde. Denne stilen ønsker jeg å bevare på bilen, den skal liksom ikke bli tatt for å være ungdomsbil. Og en ting til: komforten på ballonghjul! Nesten et must på en slik bil. Selv om L7 med Alpinahjul ser meget flott ut det også.
  7. Planen med bilen er bare å eie den. Den vil bli startet og luftet minst månedlig, men blir nok ikke kjørt så langt igjen. Takk! Den kunne nok vært tøff litt stylet, ja, men denne skal holdes slik den er. Tusen takk! Du trenger ikke bekymre deg for at StanceWorks klistremerket kommer i frontruta på denne bilen, ei heller noen av mine fremtidige biler. Jeg tenkte da jeg reiste for å se/kjøpe bilen at den skulle få seg noen større felger, men etter å ha sett og ikke minst kjørt bilen, skjønte jeg at bilen var perfekt som den var.
  8. Enda et baksetebilde. Hvor stort det er inne i bilen kan ikke sees. Det merkes ikke før du selv sitter i baksetet og ser fremover.
  9. Finnes mange biler på Vestlandstreff som er mer imponerende enn denne. Men om du er fra Østlandet, er det ikke lange turen. Helgetur til Sverige er ikke uvanlig for oss.
  10. Det kan jeg gjøre. Mulig den blir tatt til Bergensområdet til våren. Tror ikke den blir kjørt så mye lengre, men man vet aldri. Sjåførkostnadene blir så store
  11. Tusen takk Hyggelig at andre også liker bilen.
  12. Sjekket ikke manuelt, men nullstilte kjørecomputer i Nederland. Den kunne fortelle 1,56 liter per mil. Ikke så skremmende.
  13. Da var en ny bil kommet i garasjen, denne gang en BMW L7. L7 er en spesialutgave av E38 7-serie, som ble produsert bare i 899 eksemplarer. Som man ser på bildene er bilen forlenget mellom dørene, den er 25 cm lenger enn den vanlige iL utgaven. Jeg har prøvd å finne ut om det finnes flere som er tatt inn i Norge, men til nå kjenner jeg ikke til noen andre. Bilen er hentet fra Nederland, hvor bilen ble solgt ny. Etter mine opplysninger er bilen en av 28 LHD som ble solgt nye i Europa, og bare en av tre GK61 (pre-face). Den er blitt sjåførkjørt for en nederlandsk millionær, av den en og samme sjåføren som har tatt meget godt vare på bilen. Bilen har som kjent M73 750i motoren på 5,4 liter, som går like pent idag som i Mai 1998 da bilen rullet ut av fabrikken. Med 211000 km på telleren var jeg skeptisk da jeg reiste ned, men etter å ha sett bilen i virkeligheten var det ikke tvil om at selger snakket sant om bilen. Bruksmerker i lakk var det, men ikke mer enn forventet. Interiøret bar ikke preg av kilometerstanden i det hele tatt. Bilen har utstyr som: - TV med DVD spiller i baksetet - Varmeseter i hele bilen - Kjøleskap bak midtarmelene bak - Doble sideruter, for støyreduksjon - Solskjerming hele bak - Xenonlys - Cruisecontrol - Automatisk bagasjeromsluke - Meget god beinplass bak! E38 L7 veier 2,27 tonn, og er 5,38 meter lang. Turen hjem fra Nederland gikk igjennom Tyskland, hvor bilen mestret hastigheter på over 200 km/t, faktisk mer behagelig enn F01. Nå er bilen kommet hjem i garasjen, hvor den skal stå uten skilt på ubestemt tid, men blir nok å se på lokaltreffet på Årabrot i Haugesund til neste år.
  14. Bilen er hentet fra Nederland, hvor bilen ble solgt ny. Etter mine opplysninger er bilen en av 28 LHD som ble solgt nye i Europa, og bare en av tre GK61 (pre-face). Den er blitt sjåførkjørt for en nederlandsk millionær, av den en og samme sjåføren som har tatt meget godt vare på bilen. Bilen har som kjent M73 750i motoren på 5,4 liter, som går like pent idag som i Mai 1998 da bilen rullet ut av fabrikken. Med 211000 km på telleren var jeg skeptisk da jeg reiste ned, men etter å ha sett bilen i virkeligheten var det ikke tvil om at selger snakket sant om bilen. Bruksmerker i lakk var det, men ikke mer enn forventet. Interiøret bar ikke preg av kilometerstanden i det hele tatt. Bilen har utstyr som: - TV med DVD spiller i baksetet - Varmeseter i hele bilen - Kjøleskap bak midtarmelene bak - Doble sideruter, for støyreduksjon - Solskjerming hele bak - Xenonlys - Cruisecontrol - Automatisk bagasjeromsluke - Meget god beinplass bak! E38 L7 veier 2,27 tonn, og er 5,38 meter lang. Turen hjem fra Nederland gikk igjennom Tyskland, hvor bilen mestret hastigheter på over 200 km/t, faktisk mer behagelig enn F01. Nå er bilen kommet hjem i garasjen, hvor den skal stå uten skilt på ubestemt tid, men blir nok å se på lokaltreffet på Årabrot til neste år.
×
×
  • Opprett ny...