Gå til innhold

Fahad

Medlem
  • Innholdsteller

    1848
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    53

Alt skrevet av Fahad

  1. Har bestilt meg "3D Design" koffertlokk spoiler. Synes at den standarde M Sport spoileren blir så spinkel og liten i forhold til alt annet på bilen
  2. Spylt av med Surfex HD og skum ☺
  3. Du må teste ut gyeon wetcoat neste gang du vasker bilen din Helt sinnsyk beading som varer nesten 3 mnd.
  4. Kjørte din tidligere A7 forrige helg sammen med en kompis av meg (autowagen.no) fin bil med bra utstyr
  5. Forumets peneste F11 dette her 👍 Nå kryr det av f10/11 her i Norge så da er det ekstra kult å ha en bil som skiller seg ut fra mengden slik som din ☺
  6. Vurderer å bytte stussene fra 102 mm til 90 mm. Synes at det ser mer "originalt" ut. Legger ut to bilder, hva synes dere
  7. Gratulerer med fin bil, Gabz De stoffsetene så ikke mye brukt ut 👍
  8. Såpass ja ☺ hmm ja jeg synes prisen var helt ok. Skal prøve å få han ned til 9000,- ? takk for svar
  9. Så mye bedre ut med krom
  10. Hvor mye betalte du for falken fk-452? Fikk et tilbud på 10500,- ferdig omlagt. Kan kanskje prøve å presse prisen enda lenger ned ?
  11. Frister veldig med prøvemontering ☺ skal prøve å få det til når jeg får tid ☺
  12. Bare hyggelig ☺ ja disse tror jeg vil se enda bedre ut enn Avantgarde felgene ☺
  13. Da har jeg solgt mine Avantgarde M510 21". Var utrolig fornøyd med felgene men ville ta steget opp til noe dyrere og da jeg skjønte at flobben sine 21" er for salg var det bare å slå til Jeg la merke til med engang at dette er skikkelig kvalitetsfelger og de veier svært lite til å være 21". Gleder meg enda mer til sommeren nå Var og hentet dem idag, utrolig hyggelig fyr og for en digg bil han har kjøpt seg. Vi tok oss en kjøretur i X5'en hans..bilen er så sinnsyk massiv og lyden til 3 literen er herlig.
  14. Gratulerer med nydelig bil ! sort X5 er bare så digg
  15. Kjipt og så typisk at det skulle skje akkurat idag da
  16. Ble veldig fint
  17. Fra den nydelige bilen du har nå til en A6? ?
  18. Selger mine Avantgarde 21" M510 med Falken dekk som kan gå flere sesonger til. 9 foran med 255/30/21 og 10.5 bak med 295/25/21 bak. ET 40 foran og ET34 bak. Selges for 15000
  19. Unngår berøringsvask om vinteren jeg også for å unngå riper. Blir som regel surfex 1:20 og avspyling men prøver å unngå skum fra bensinstasjonen. Prickbort bruker jeg av og til
  20. Jeg vurderte det før jeg gikk for Lamin-X men følte at det fikk hovedlyktene til å se smalere ut, noe som ødelegger litt av fronten på bilen etter min mening
  21. Takk for det, sveigis ble ganske fornøyd selv også
  22. Tusen takk for drit kule bilder, Gabz! Du er dyktig
×
×
  • Opprett ny...