BimmerFan!
Medlem-
Innholdsteller
887 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
3
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av BimmerFan!
-
Klarer snart ikke å vente på avdukingen til G30. De videoene de har lagt ut fører til at jeg så smått har begynt å få sansen for den, noe jeg ikke hadde i begynnelsen. Morsomt med teknologi
-
Vår BMW F10 520D Sophistogrå - SOLGT
emne svarte i BimmerFan! sin BimmerFan! i Bilder og filmer / Show-off
Føler at det kunne blitt hakket bedre utført Skal ta en runde til etter noen måneders bruk Da skal jeg holde meg langt unna det elefantfettet -
Vår BMW F10 520D Sophistogrå - SOLGT
emne svarte i BimmerFan! sin BimmerFan! i Bilder og filmer / Show-off
Det stemmer Meget pent interiør når det er rent, men dessverre så er det litt vanskelig å holde den fargen ren ettersom tiden går og kilometerne øker Nå må du snart lage en tråd om beistet ditt, titter innom flere ganger om dagen for å blant annet se om du har lagt ut noe -
Vår BMW F10 520D Sophistogrå - SOLGT
emne svarte i BimmerFan! sin BimmerFan! i Bilder og filmer / Show-off
Ja dette settet gjør faktisk underverker Etter at jeg tørket av resten av milken så føler jeg at setene har på en måte blitt litt sånn fettete/klissete, er dette normalt? Går det over? Fikk også med det elefantfettet og har ikke turt å smøre inn setene med det, da jeg har hørt at setene begynner å svette i lang tid fremover, bør jeg smøre inn eller skal jeg la det stå? Lyse skinnseter er pent, men av en eller annen grunn så synes jeg svart er minst like pent, om ikke penere. på neste bilen min vil jeg gjerne ha sorte skinnseter -
Vår BMW F10 520D Sophistogrå - SOLGT
emne svarte i BimmerFan! sin BimmerFan! i Bilder og filmer / Show-off
Idag hadde jeg ingen ting å gjøre så da tok jeg fram Swissvax skinnpleie settet mitt og renset setene Før: Underveis: Ferdig: Her et bilde av kluten etter forsetene Resultatet ble jeg ikke så fornøyd med, men setene fikk seg en løft Så nå venter jeg bare på at leather milken skal herde. Bildene er ikke noe å skryte av, det kommer bedre bilder etter jeg har tørket av leather milken -
Gratulerer med den ultimate drømmebil (etter F01) Denne har var rett og slett råfet! Blir vel sikkert enda kulere etter du har fått gjort litt Har kjørt en del E70 X5 i det siste og må si den bilen er en drøm å kjøre (om den kan sammenlignes med X6 da) Er det lov til å spørre deg om hva du fikk for F10n og hvor langt den hadde gått? Grunnen til at jeg spør er at jeg etterhvert også skal selge.
-
BMW X5 2009- ingen bluetooth?
emne svarte i BimmerFan! sin BimmerFan! i Bilstereo, multimedia og navigasjon
Hvor mye koster det sånn cirka? -
BMW X5 2009- ingen bluetooth?
emne svarte i BimmerFan! sin BimmerFan! i Bilstereo, multimedia og navigasjon
Bilen har både USB og AUX i midtkonsollen, og da kan tune 2 air fungere til den bilen? Vil også Tune 2 air fungere som handsfree, slik at man får samtalene via bilens høyttalere og man kan bruke Idrive eller rattet for å bytte mellom sanger og svare på samtaler? -
Hei! Har en i familien som nettopp har kjøpt seg en X5 E70 2009 modell med den gamle idriven (noe av det værste jeg har vært borti) og den har så vidt jeg vet ikke bluetooth handsfree i det heletatt? Så spørsmålet er om den faktisk har det? eller om jeg ikke klarte å finne fram til den da den er så komplisert å bruke Går det an å høre på musikk fra mobilen på en annen måte enn AUX? (kanskje snap in adapter eller en eller annen adapter for å få til bluetoothstreaming? )
-
Det er nok kondens ja Lekker ingen ting idag som det er kjøligere .
-
Satser på det Bare det ikke er kjølevæske så er jeg fornøyd
-
Update: Tok en tur til garasjen nå, og så at lekkasjen hadde stoppet. Flekken var like stor som en stor tallerken.
-
Det kan hende, men er usikker da det lakk en god del når bilen sto stille. Har hatt kondensvann på en av mine tidligere biler, men den lakk ikke så mye..
-
Hei! Så akkurat nå at bilen lakk ett eller annet sånn ca midt på bilen. Det lakk en flekk når bilen sto stille, og en stripe når bilen var i fart. Når jeg parkete den i garasjen så jeg at det dryppet en klar væske ca. midt på bilen. Det luktet ingen ting heller av den. ' Bilen er en BMW F10 2012 520d 97 000km Hva kan det være? Er det noe som jeg bør bekymre meg for?
-
Det stemmer, man stiller på demperne alt fra mykt (comfort +) til Stivt (Sport +)
-
Hei! Gratulerer med råtøff bil! Imponerende med 260 hk fra en 2.0d motor! Hvordan syns du bilen går i forhold til X5n din? Grunnen til at du har comfort + er på grunn av at bilen din er utstyrt med EDC (electronic damper control) som regulerer hardheten på understell og ikke minst ratt, gassrespons og girkasse. Det skal sies at comfort + kom fra og med 2012, på biler før 2012 så går den kun opp til comfort. De 2012 modellene eller nyere bilene som kun har comfort, sport og ECO er biler som ikke har EDC, dvs at man ikke kan styre hardheten på understellet. Dette kalles for driving experience control og er standard på alle F10/F11 fra og med årsmodell 2012. Driving experience control regulerer gassrespons, girskift, og rattet(?)
-
Ser slik ut ja Lykten har aldri vært åpnet i mitt eie ihvertfall. Tenker å våtslipe jeg også, med den pakken her: https://bilpleiekongen.no/produkt/meguiars-headlight-restoration-kit/
-
Nydelig jobb som vanlig dette ! Hvor langt har bilen gått nå? Har et familiemedlem som nylig kjøpte seg en X5 30D 2009 modell med det meste av ekstrautstyr, men den hadde gått 220 000km, er det noe å bekymre seg for her? En eiers bil og alle servicer er tatt på et merkeverksted Alt kjentes tight og fint ut på den korte prøveturen jeg tok
-
Lyktene dine så i mine øyne strøkene ut etter jobben du utførte
-
Takk for tipset Skal nok få kjøpt det settet Takk for tipset Dette setter var ganske dyrt, så skal nok investere i Meguiars Headlight restoration kit. Jeg bor dessverre ganske langt unna Stjørdal
-
Skjønner, da må jeg vel polere de opp. Jeg tenker å kjøpe Meguiars Headlight restoration kit, som inneholder en pad som man kobler til borremaskin og med pads som man sliper lyktene med. Håper bare jeg får det til.
-
Ja det kan godt hende, er det slik at jeg ikke burde prøve meg på å reklamere på dette engang?
