Gå til innhold

low'n'slow

Medlem
  • Innholdsteller

    174
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om low'n'slow

  • Bursdag 05/16/1996

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Os i Hordaland
  • Kjøretøy
    BMW E46 330d

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

low'n'slow's Achievements

  1. Hei har ikke holdt så mye på med e30 så det vet jeg ikke. Tannstang å travers kommer ifra bmw e36. Blir komplett forstilling ifra e36 på bilen 😀 jeg har garasje i arna Danskii 😜 Har jobbet litt med toppen til motoren. Sveiste kjølekanaler. Planert topp og freste ventilseter samt nye ventiler.
  2. Har gjort litt de siste dagene, bakstilling nærmer seg ferdig, og begynnt på ny forstilling.🤔 bilder med 10x17" rondell framme og bak blir fint med servo, og forstilling som er grei å få diverse justerbare fester til 😀
  3. Skjer mye her, begynner å bli ferdig med rustsveising. Er også godt i gang med bredding bak. Har fått allt av deler til motoren, så denne blir montert etterhvert. Fyrer på med bilder jeg, så for dere komme med spørsmål og innspill Rustsveising festebjelke til bakre feste på travers Innkortet travers bilder av breddingen jeg tenkte å lage til. Har bestillt plastikk fender flares og nå, for å sammenligne litt. Er tross allt litt mindre jobb å bare poppe på slike, hehe innspill til "m3" breddingen?? Kappe ut skjermbuer for å få plass til hjul når den blir senket. raskt bilde av m20 en i bilen, med turboen 😬 Precision 6266
  4. går på fram her Viste seg att det var myyye mere rust enn forventet på bilen, så har gått mye tid til rustsveising. Har også litt endring i planene, tenker det blir M20B25 motor isteden for M30. E34 M5 bakstilling er kortet inn og tilpasset bilen, kunn småjusteringer igjen. Har også begynnt på "M3" bredding bak. noe som jeg tror kan bli tøfft på bilen. for se om jeg får lastet opp noen bilder etterhvert
  5. Hei Noen som er kjennt med om det er større forskjeller på b35 og b32/33 motorene med tanke på pakninger/råder/lager osv osv Sitter å skal til å bestille deler til min m30b32/33 som blir overhat og klargjort for turbo. Passer alle deler under "m30" på ppf/ksr, til alle M30 motorene? Takk for all hjelp
  6. Fått meg motor nå begynnt på overhaling av den ser ut som att motor har vert i grei tilstand
  7. Nice Sku hatt det takstativet som sto på den der
  8. Fine bilder fint å få luftet E21 litt før den får stå i 2 uker mens jeg er på jobb Har forøvrig fått tak i pedalsett, og venter på clutch pumpe. Det ble en dyr ekstra pedal ifra ebay prosjektet er sånn sett på vent til jeg får leid ett skikkelig lokale å stå å skru i. (noen som vet om noe i Bergens området?) Bilen er forøvrig nå EU. ok. med poly foringer i travers. Går også å tenker litt på hva motor jeg ska ende opp med. står mellom M20b25, bygge på org m20b23, eller å ta det helt ut å bygge M30b35 til den. Hva tenker folk?
  9. Er på jakt etter pedalsett osv til manuell e21. noen som vet om noe, eller noe som passer?
  10. Litt størrelsesforskjell på e21 og bruks/trekkbilen 😜
  11. Blir noe brei bak. Men tror det skal gå med høyt innpress pp felger bak og lavt framme. Eventuellt må jeg bredde litt bak
  12. Planen var i utgangspungtet å bruke e28 535 bakstilling, de dette er lettest å bygge om. men litt vanskelig å få tak i deler. http://www.bmwforums.info/general-guides-and-how-to-s/16099-e28-rear-axle-setup-e21-5-lug-conversion.html Så da blir det å prøve seg på en e34 bakstilling. dette er gjort før på en e30. Så tenker det blir å gjøre det omtrent på samme måte
  13. Tenker vingeflappen har fin bredde jeg Valsen på jobb er ikke breiiere
  14. Var på eu i dag. fikk litt mangler. -rust på langsgående bremserør -feilmontert skilt -feil lys innstilling -brems ligger på høyre framme -støvmansjett tannstang -traversforinger bak -og løst eksosannlegg. Foringene til traversen kostet nesten 3000kr stk på gs og koed, så her ble det bestillt poly ifra strongflex i polen. til 600 kr totalt
  15. Daa har jeg kjøpt meg bimmer igjen, etter ett lite år tørke. Denne gangen ble det en eldre bmw, nemlig bmw E21 1979 modell. Litt planer for bilen: Bilen skal være strøken og original utvendig, og innvendig, men motor og driverk, så blir det en del endringer på sikt. Først blir det å få bilen eu OK, og bruke den til jeg har fått mesteparten av delene jeg trenger for å få den sånn jeg vil. Da vil jeg begynne å strippe bilen, hellakkering og turbo bygg. M20B25 turbo, med e34/e39 525tds girkasse 210 diff, i omsveist e34 535/M5 travers. e12 nav framme for å få 5 bolts framme også. Noe større bremser, husker ikke i farten om det er fra e28 eller e12 som passer framme, men bak blir det e34 bremser. Så blir det forsterking av dempertårn. Dette kan bli tøfft. Reiner med å få på plass det meste av deler ved løp av sommeren. og begynne å bygge til høsten. blir en fin sommerbil, mot chevy duramaxen jeg her på 38" hjul. Bilen er meeeget bra for rust også
×
×
  • Opprett ny...