Gå til innhold

MarcusSteffensen

Medlem
  • Innholdsteller

    530
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av MarcusSteffensen

  1. Sjukt Blir garantert bra med neste prosjekt også, tipper 4 serie ✌
  2. spikesa e smak og behag men felga ser faktisk veldig bra ut, men det får bli midlertidig kommer vell til salgs om ikke altfor lenge
  3. E bruka isåfall navringa ikke egentlig, vil bare ha nokke skikkeli. Gjerne futura eller rf
  4. 10x18 et 17 8,5 et 30 (fått på 20mm spacer) så et 10 Ser faktisk veldig bra ut
  5. ja va kjekt å få kant det må du!
  6. syns dei kledde bilen bra som sagt litt dårligere fitment enn før, men får leve med det litt
  7. synes de kledde bilen skulle vært litt lenger ut framme, men allerede 20mm spacer på... men blir 3 delte veldig snart
  8. liten update etter tur til oslo blei uten bmw'n denne gang å. Fredagen blei JR11 solgt til en kar i Oslo. Lørdagen blei det en hyggelig tur til E30meet i e46'n til @Slavearbeider'n . deretter omvisning og cruising rundt om i Oslo (får litt lyst på coupe...) hjem på søndag, plukket opp noen artec ms18 (8,5 og 10) MIDLERTIDIG. blir nå å leite etter 3 delte 18!
  9. Kult! Følger med her
  10. Vingen ligge ferdig lakkert med Klossa og alt, men dinna høna tør ikke å lime den✌😁 hulla passa ikke til klossane
  11. enig enig mangler nokken 3 delte felger nå
  12. fjernet shadowline folien noen bilder med og uten sikkert ulike meninger
  13. Syns du kan ha den så lav 😁✌
  14. liten update etter gs treffet dårlig på å ta bilder, men fikk huka tak i noen! hiv gjerne inn om noen fikk tatt på treffet stickern i ruta.. ikke spør
  15. Latterlig sjuk! Sikkert sjukere når e får se den på GS
  16. ja kjempefornøyd, blei mye mer clean uten dissa stygge klistermerka vil skille meg litt ut siden sann 90% har svarte lister og tror det kan bli bra. burde jeg teste?
  17. Usikker på om jeg har troa på krom vinduslister selv...
×
×
  • Opprett ny...