Har nå montert ledningsnettet, var superstresset da vi begynte å leste en del feil men vi har pdc å har fått koblet oss på bak. Tok av jording på batteriet, å nå har vi motorlampe å feil på active steering. Er det bare feil som medfølger av at batteriet har vært avkoblet? Skal iallefall inn å sjekke med carly..