Gå til innhold

Mariusen04

Medlem
  • Innholdsteller

    43
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Mariusen04's Achievements

  1. Nei det skjønner jeg😂
  2. Mente timinga
  3. Brukt ista, kjørt det programmet vertfall 3-4 ganger nå. Får diesel fram, med cirka 7bar i fuelrailen.
  4. Ingen spon som jeg finner..
  5. Kjede er nettop byttet. Fikk start på den etterpå. Helt fram til den gikk tom for diesel… ingen ulyder som jeg legger merke til.
  6. Prøvde idag med startspray. Så fikk jeg tilbakeslag i innsuget? Er dette pga tenninga er feil?
  7. Finner ikke spon her assa?
  8. Er det da å bytte høytrykkpumpa? Eller kan det ver andre ting? Har åpna høytrykksventilen oppå pumpa, ser ingen spon her.
  9. Er det noe annet enn hp det kan være?
  10. Har lavt trykk i fuel fail. Cirka 7bar. Skjedde etter en kompis klarte å kjøre tanken tom. Har prøvd å kjøre bødeprogram via ista lenge men fortsatt kun 7bar når jeg prøver å starte. What to do?!
  11. Har lavt trykk i fuel fail. Cirka 7bar. Skjedde etter en kompis klarte å kjøre tanken tom. Har prøvd å bløde via ista men fortsatt kun 7bar når jeg prøver å starte. What to do?!
  12. Om jeg evt fjernet dpf og egr og sender bilen til tuning. Vil det fjerne problemet da? Uansett om det er sensor eller tett dpf?
  13. Sikker på den er på manifolden? Trodde det var den i turboen?
  14. mulig dpf er litt tett nå siden den ikke har blitt brukt på lang turer på en liten stund. Men har hatt de feilkodene siden jeg kjøpte bilen, kanskje 1 år ish. Aldri hatt problem med dfp egt. Men hvorfor leser den fortsatt 1094 når sensor er plugget ut? Når den sensoren byttes. Må noe resetes i ista da?
  15. mulig dpf er litt tett nå siden den ikke har blitt brukt på lang turer på en liten stund. Men har hatt de feilkodene siden jeg kjøpte bilen, kanskje 1 år ish. Aldri hatt problem med dfp egt. Men hvorfor leser den fortsatt 1094 når sensor er plugget ut?
×
×
  • Opprett ny...