Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle bytte litt deler med Siohz.. Blant annet en vanos men den fant jeg aldri og han fikk en 1000 lapp siden jeg ikke fant den. Sendte avgårde coiloverene mine som er gategodkjente i bytte mot et ksport m3 inverted senkesett pluss han fikk med en bakpotte...

Fikk først ikke avgårde delene.. Sendte så delene avgårde igjenom jobben hos bring.. Fikk pakken i retur. Da hadde den vært forsøkt levert. selv sier han at han aldri har fått noen llapp eller tlf om pakken.. Så ble pakken sendt på nytt og hva som har skjedd denne gangen vet jeg ikke.. Men får iallefall melding fra godeste Siohz om at han har fått tlf fra en som sier han har fått pakken hannes og skulle sende den til han.. Pakken har ikke dukket opp hos han. Jeg aner ikke hvem som har pakken og nr til han som ringte har han rota vekk..

Så nå har han like greit anmeldt meg for svindel..?

Anbefales ikke av meg..

Trodde det var elementert og skrive ned og lagre nr til folk som ringer og sier de har pakken din!

Har forsøkt og finne pakken og ringe nr han trodde hadde den.. ennå ikke funnet den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den røde E30'n til JulianS 1. november i fjor.

Har enda ikke levert salgsmelding, og bilen er begjært avskiltet. Han svarer ikke når jeg kontakter ham, og jeg måtte ringe faren for at noe i det hele tatt skulle skje.

Jeg venter fortsatt på at han skal levere tapsmelding for vognkortet.

I tillegg skulle han sende meg alle papirer på bilen og navkopper til E30 M3 felgene, men det skjedde ikke.

Da nøkkelen til bilen knakk i desember, spurte jeg om han hadde en ekstranøkkel som han kunne få sendt slik at jeg slapp å bytte alle låsene. Det skulle ikke være noe problem. Har aldri sett noe til nøklene.

For ikke å nevne at bilen ikke holdt i tre uker engang. Det er forsåvidt greit ettersom jeg skulle sjekket den bedre. Skikkelig jalla motorbytte i den.

Hadde bilen fungert hadde problemet vært mye større ettersom den har vært begjært avregistret siden 4. november. Da hadde jeg ikke kunnet bruke den.

Jeg kjøper ikke noe mer av JulianS, og jeg håper inderlig han klarer å få fingeren ut. [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen-Racing

Tommel opp!

Han hadde noen kabler jeg trengte, og sendte de tilogmed før jeg fikk overført penger.

Seriøs fyr!

Edit:

kablene kom idag og alt ser veldig bra ut!

Tommel opp tilbake på Scampi! Betalte som avtalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har handla med et par her inne. bare posetivt alle gangene:) husker ikke alle nå men de jeg husker kan jeg jo skryte litt av:D

madseen: kjøpte noen side skjørte av meg:) enkel og grei handel.

bustadmo: har kjøpt takluke og servo av meg. kom og hentet uten noe tull:)

engen90: kjøpte masse små ting av meg. kom og hentet:)

///M SPORT: kjøpte en motor av meg. meg og en kompiss har også vert og kjøpt noen deler av han og:)

så har heldigvis ikke vert noe problemer med noen av handlene mine her på bimmers:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...