Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Da legger vi inn et pluss på Hylle! Kjempe kar, kjøpte cab baksete av han, objektet var akkurat som forespeila :) Kan også berømme han for tålmodighet ovenfor en noget treig meg, har brukt litt langt tid på levere et pakningssett han vant en budrunde på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det min tur til å bli svindlet av Tony36-91

Kjøpte et sett org E36 lykter av han, den ene var grei, den andre var uten linse, sprukket glass, brendt innvendig og i helt jævelig stand !

Lyktene var altså helt forskjellig ! Han sa heller ikke noe om dette.

har gitt han sjangsen til å ordne opp, men ingenting skjer.

Så her sitter jeg med en lykt til prisen av 2....

så må få advare alle andre om Tony36-91 , han er en svindler og en skikkelig luring !

Har hele navnet og mob hvis andre også har problemer med samme mann. Kan tas på PM isåfall.

Noen forslag om hva som bør gjøres i en sånn sak

?

Så Negativ karakter til han.

_________________

Hei har vert vekke noen dager og flyttet ,som du ser så har jeg ikke lest noen av Pm`ene dine før nå

Vi har solgt huset å pakket ned garasjen så ikke lett å finne den andre lykta.

Send meg kontonr så overfører jeg kr til deg.Er jo ikke verre en d...

Nr mitt er 95361943 viss det er noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMWbenny

liffi

tommy91

Frode D

Har jeg bare gode ord om!

Hyggelig å høre! :)

Bare skryt om Azeton!!! Delene er som forklart å handel går som en drøm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare nevne thomashm5 her på forumet. Veldig seriøs fyr, har kjøpt full m-tech styling og m3 felger av han. Det han solgte var strøkent og billig. En hyggelig kar som man blir stående å skravle bil med, kan ambefales på det varmeste, å gjøre handel med Thomas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil advare alle om å handle med Leif Harald fra Karmøy.

Han er en svinder og ordner ikke opp etter seg.

Kjøpte en bil av han med noen små mangler, så viser det seg i ettertid at det var mange skjulte mangler og alvorlige feil med bilen.

Han nekter å ordne opp etter seg eller gi meg noe penger for å dekke de store kostnadene jeg har hatt med å fikse denne bilen. Svært arrogant tilbakemelding og ikke litt villig til å finne en løsning på problemmet.

Hold dere klar denne karen.... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å handle et interiør av Adabau men han sluttet brått å svare på meldingene mine. Så at han leste dem og at han hadde vært aktiv i noen tråder på forumet i mellomtiden, men ikke noe svar.

Fikk melding for en uke siden ca om at han hadde vært på jobb uten nett. Smart å si når man ser på brukerprofilen at han har vær innlogget og meldingene mine forsvinner fra utboks.

Ligger en tråd ute allerede der han anklages for å være en ny profil laget av Bauge Racing som har svindlet flere her inne etter hva jeg forstår. Fikk Truls Bauge til svar på gulesider når jeg søkte opp nummeret jeg fikk bilder av, så det stemmer nokk.

Styr unne folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...