Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kan iallefall anbefale Eirik Viste på det varmeste. Har kjøpt et par ting av han de siste årene og nå har jeg fått kjøpt en stroket M50B25 til 3L, M3 girkasse, mellomaksling, 530 sperrediff og bakstilling.

MEGET pålitelig og kjekk kar som til og med hjelper meg med ombyggingen som er snart ferdig.

Absolutt til å stole på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale /// Naitsirk

Glemte å skru av skiltene til bilen jeg solgte da de tilhørte den andre bilen min^^

Skiltene ble sendt i posten noen dager senere og har nå annkommet mitt postkontor! :D

Handelen anngående bilen gikk smertefritt det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Bil(e34 525i 24v) i dag av m3e30!

strålende fornøyt hittil!

betalte 20lapper + et skrot av en 525.

Veldig god deal for min del!

og skrur han litt på den motoren han fikk blir det nok en god deal for begge!!

begge parter er ihvertfall, så vidt jeg vet, strålende fornøyde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde en handel med SteffenM2

Ikke igjen, med mindre han ordner opp.

Jeg hadde alt klart, opplyste om ditt og datt.. Leverte med mer enn jeg egentli skulle, og han skulle overføre penger. Virket veldig ålreit.

Bytta ett sett nye 18" felger og D2 bremser i ett Vader interiør, og 325 bakstilling med m3 diff.

Skulle bytte bakstilling idag, og så at Stabstag støttestagene ikke var der, det satt ett der som var knekt også manglet stabstaget. Nå må jeg komme til han i Moss (2timer en vei, 65kr i bompenger), for å hente stabstaget, også må jeg kjøpe nye støttestag. Pluss at jeg ikke har fått penger.

Fjerner dette, og gjør det om til en positiv omtale med engang han ordner opp. Forventer at det skjer raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte en bil til M|Fjeld.

Han kom med fly hit, henta han på flyplassen, kjørte han til Biltilsynet så han fikk tatt ut prøveskilter.

Viste seg etterhvert at han hadde problemer og ikke fikk tatt ut penger, noe som kan være en helt ærlig sak.

Han spurte om å låne penger av meg til turen hjem, noe jeg er glad jeg ikke gjorde.

For de 4 tusen kronene for en sliten rustet E30 316 har jeg enda ikke sett! Og 2 dager etter bilen var "solgt", ringte snuten meg ifra Bærum, de hadde tatt inn bilen og arrestert fyren pga en hadde kjørt ulovlig med den med ulovlige skilter osv, ble endel styr, men gikk bra for meg pga kjøpekontrakt osv heldighvis var igjorden.

Anbefaler ingen å gjøre handel med han, prøver fortsatt å få pengene, men de får man vel aldri se..

Jeg skal aldri mer være så "snill" mot kjøpere jeg ikke kjenner!

håper han gjør opp for seg, selv om det er bare 4 tusen, og nå ser jeg at han allerede er ute etter å kjøpe ny bil fra forumet her.. Toskskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...