Iversen92 Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Positiv erfaring med Bmw524td Hand sendte pakken og betalte frakten til meg. så overførte jeg etter at jeg fikk pakken og betalte for delen jeg kjøpte. pluss at jeg betalte tilbake frakten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Tommel opp for Kny og AlXz. Hyggelige karer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Kjøpte en lysmodul av patricko, og kan så langt anbefale ham Vi avtalte møtested, og penger og del byttet eier som planlagt. Har ikke fått testa om den funker ennå, men det går jeg ut i fra i og med at det var det jeg fikk beskjed om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Dårlig erfaring med "marcusss"... han har sagt gang på gang at han skulle sende meg noe smådeler, og nå har han bare kuttet kontakten. Jævlig frustrerende når man venter tålmodig på deler i flere uker. håper han gjør opp før seg til slutt, om ikke jeg finner delene et annet sted... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Tommel opp til Sletten. Holdt ord og hanldet deler av meg. problemfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Positiv handel med Oberland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Har solgt deler til: Jås Petter olsen Lamek Pedi Tommel opp for de ingen problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Anbefaler som mange andre "Saltkjelen" for hyggelige handler. Dette gjelder også et par handler med "vinnalott", seriøs og hjelpsom kar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Ett stort pluss til GSS:-) bra kommunikasjon og rask levering! Helt topp;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Tommel opp til rogeren og ///mpower. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Stort pluss til thomashm. Utrolig bra service og priser! Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kravez Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Fikk kjøpt meg speil hos otot Grei pris, og speilene så bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cedricoen Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Kjøpte skinnseter av Ronny1987 Fine skinnseter og bra pris =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Solgte motor'n til sm0k3d Trivelig og hyggelig kar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Tommel opp til Positiv. Hyggelig handel med lang bilprat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå