carlhaakon Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Kan ambefale Eirik Viste, kjøpte en diff av han, pluss at jeg fikk med noe annet jeg manglet. alt kom som avtalt, samt at diffen er som ny, meget hyggelig fyr som det ikke er noe problemer med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Grei og ryddig handel med tic`n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 MPålwer2 kan anbefales. Henta felger hos meg og alt gikk uten problemer! Hyggelig fyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOYW Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 bmw330i er en veldig hyggelig kar og handle av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Nettop solgt ting til mAZE og der er det tommel opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 handla deler av Lamek, seriøs kar! delene var bra, innpakning var bra og alt ble sendt som avtalt thumbs up! Takk for hyggelig handel. Alt gikk som smurt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Grei og rask handel med stfoer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Stjerne i margen til E36M3! Rask sending, og fikk med mer enn jeg betalte for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36M3 Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Stjerne i margen til E36M3!Rask sending, og fikk med mer enn jeg betalte for! Bare positivt å si om Mysemannen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Bare positivt å si om janerik171187! Solgte gps til han, og han hentet som avtalt som alltid ble det litt bmw'prat også, så takk for praten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 kan anbefallethomascr kjøpte bakluke og no små stæsj av meg penga kom med en gang. bare så synd posten bestemte seg for å bruke bakluka som trampoline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m535 Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 dette ble ordnet opp i. Snake____1 var bare litt treg med sending av pakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Både jeg og en kompis her inne har handlet felger med Image, han var seriøs, sendte felgene kjapt og felgene var som forventet Thumbs up for han Samme positive erfaring her; Rask forsendelse med sporingsnummer og særdeles proff emballering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Har positiv erfaring med haugen1. Delen fungerte utmerket og var som beskrevet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 kan ikkje anbefalle 728ia , hadde ein avtale å skulle sende felger til skien (6,5t dit ) å han SKULLE ha dei. ordna med alt. men den dagen det skulle sendast tok han ikkje meir kontakt. so er ikkje mykje seriøs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå