Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg anbefaler dere absolutt ikke å handle fra motocross4. Jeg handlet diversel BMW deler fra han som han garanterte at passet. Radiatoren passet ikke, og jeg spurte om vi kunne reversere handelen, og jeg fikk bare veldig frekke tilbakemeldinger og han begynte å kalle meg diverse, som Idiot, osv.

Vi ble vel til slutt enige om at jeg skulle få tilbake 600kr (av de 1000kr jeg betalte), selv om jeg overhodet ikke var fornøyd med det egentlig. Men da skulle jeg slette posten jeg hadde skrivd innpå her tidligere, og aldri nevne navnet hans negativt igjen.

Nå hører jeg ikke noe mer fra han, han har liksom flyttet og diverse og svarer meg ikke når jeg spør hva den nye adressen er, så vi kan møtes og ordne opp.

Ikke kjøp noe deler fra denne fyren, det anbefales absolutt ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr unna han med denne annonsen http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35560328

Skulle ned å se på den i kveld med 2 venner. Avtalte kl 18, så hadde han plutselig rørlegger'n på besøk og skulle ringe opp igjen om 2timer. Ringte aldri når kl var 21. Sendte 2-3 sms og ringte 3-4 ganger. Svarte ikke. Så hadde han visst klaget til han ene jeg var med via tlf at det var så mange useriøse folk. Lurer heller på om det er HAN som er useriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmw 74 Kan merkes som useriøs..

Sendte en bagasjeroms matte til han med posten. skulle ha 400 for matta + 170 i frakt..

er en del mnd siden nå, men enda så har han ikke gjort opp for seg.

han leser pm men svarer ikke !

meget barnslig oppførsel. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mars en gang(husker ikkje dato pga pmene har forsvunnet pga for mye pm i innboksen) solgte eg 4 kalippere til Emihol1 , men han hadde ikkje penger og lovte å betale for delene i april når han fikk penger eller lønn eller whatever. eg syntes dette var ok siden han så ut til å være ett medlem som var ganske aktiv innpå her.. når tiden kom for å betale for seg da begynte unnskyldningene om at han var opptatt og bortreist osv. tiden gikk, pmer ble sendt og lest av Emihol1 men dårlig med svar..ettehvert kom svar og plutselig så fikk eg beskjed at det var uaktuelt å betale for disse bremsene pga ene kalipperen hang bak, så ber eg om bevis for dette da eg brukte bilen med disse bremsene på, rett før de ble plukket av og sendt til vedkommende og da virket jo disse helt 100% uten noen som helst form for heng! eg har per dags dato ikkje fått noe bevis på rustne stempler eller lignende! og har tilbydt Emihol1 om å "betale" med div deler han har hatt for salg, men han virker ikkje interessert i dette desverre.

eg vil også tilføye at en hver "hobbymekaniker" med respekt for seg selv, klarer å fikse en kalipper med litt heng i relativt raskt (med mindre greiene sitter BOM fast og er råttent) så spør du meg er dette en dårlig unnskyldning for å ikke å gjøre opp for seg! var ikkje nye kalippere eg solgte deg men brukte saker som VIRKET når eg hadde det i bruk!

dette innlegget vil bli fjernet/oppdatert når du ordner opp Emihol1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...