Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Morty ordner vel som regel opp etter seg! Ordner seg nok :)

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Da burde han hvertfall svare når man spør om ting synes jeg!

+1. Skal man selge noe bør man være litt serriøs, ikke bare ta penger og vente lenge med å ordne opp. Å han skal hvertfall svare når du spør han om noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget negativ erfaring med brukeren "engern"

Solgte han en starter til e36 som jeg sendte i oppkrav. Etter at jeg hadde sendt delen slik som avtalt, så virket det som han ordnet noe annet. Så han dreit i og hente starteren. Da måtte jeg betale for frakt begge veier, samt oppkrav og innpakking. Han svarte først med at han var tom for penger, men skulle hente den snarest. Men så fikk jeg den i retur etter et par uker.

Nå svarer han ikke på PM, men han leser de. Har gitt han mange tilbud om å gjøre opp for seg, men virker som at han vil heller være en idiot i stedet for å bare betale meg for de hundrelappene.

Negativ erfaring med "engern"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil merke Nueva som useriøs, har hetset rundt om meg på forumet, for at jeg solgte en motor jeg IKKE har avtalt at jeg skal holde igjen til han, jeg trengte å få den unna fort, og da er det førstemann til mølla som gjelder, at han ikke greide å skaffe seg henger i tide før noen andre hentet motoren har ført til at han har oppført seg som en unge i ettertid å snakket negativt om meg

Hei folkens, ser at M3Vanos har lagt meg til som useriøs kjøper, etter en avtale som vi hadde - og mener dette er på feil grunnlag - så for og avklare dette legger jeg like gjerne ved hele samtalen - og vil be om og bli slettet fra denne listen, da det faktisk var han som ikke klarte og dra fram motorfesta fra E39'n til motoren før til helga da delene lå i en ANNEN garage en motoren. i tillegg til dette er det 3 sms meldinger som jeg skriver ordrett opp:

Meg: Halla, Haakon fra bimmers her. passer det med henting ca kl. 5-6 på Lørdag? :)

926489**: Heisann, motorn er solgt desverre

Meg: Hæ? kødde du me mæ? vi had jo en avtale....

m3vanos

jepp hehe, bare si ifra nermer du, passe bra lørdag for min del

Sendt den: Tir Jun 12, 2012 12:43

Vis melding

Nueva

Emne: Re: m50b25 motor selges 4000,-Mappe: Sendte meldinger

Nesh, 2 timer hver vei ca okey, får ta meg en tur på høggern å lure med meg litt deler der ser det ut som!

Så lenge motoren går ordentlig når den først starter så spiller det liten rolle for meg hvilken blandingsrase motoren er x)

Snakka akkurat med han som har henger, og han sier lørdags ettermiddag - kan sende deg nermere info om kl. litt nermere helga

Sendt den: Tir Jun 12, 2012 12:39

Vis melding

Emne: Re: m50b25 motor selges 4000,-Mappe: Innboks

Nueva skrev:

Haha, å faan helt uti dær! trudd den sto på rissa eller nå sånt!

Jaja, ikke nå problem. ska hør etter med han som har hengeren æ, så gir æ dæ tilbakemelding så fort æ får te

Kossn chassie kjæm manifolden fra? e forskjell fra e46, 36 og 34 : ) har bunnpanna fra e46 hovedkammer i front av motor?

m3vanos

hehe, e ijt så langt sjø

manifoilden å eksosn kjæm fra e39 vess æ ikke huske feil, litt lett blanding motorn her egt, da det va tetænkt en e46 bunnpanna har bakkammer, men den har uansett en sprekk under så den kan ikke brukes :/

Sendt den: Tir Jun 12, 2012 12:31

Vis melding

Nueva

Emne: Re: m50b25 motor selges 4000,-Mappe: Sendte meldinger

Haha, å faan helt uti dær! trudd den sto på rissa eller nå sånt!

Jaja, ikke nå problem. ska hør etter med han som har hengeren æ, så gir æ dæ tilbakemelding så fort æ får te

Kossn chassie kjæm manifolden fra? e forskjell fra e46, 36 og 34 : ) har bunnpanna fra e46 hovedkammer i front av motor?

Sendt den: Tir Jun 12, 2012 12:28

Vis melding

Emne: Re: m50b25 motor selges 4000,-Mappe: Innboks

Nueva

Motoren ska nedi en E30 Pickup faktisk ;p

Så æ treng ihvertfall motorfestan til e36 - bunnpanna til e34, innsug å evt manifoil e væll det æ mangle da får og få motoren til å pass & gå i e30'n.

va det sånn at alt till clutchen fulgt med? altså trykkplata, svinhjul o.s.v?

Men da har vi en avtale kjæm æ å hente alt sammen til helga! har du nå plass, tid og sted æ kan forhold mæ til?

Tlf om du lure på nå: 473124**

m3vanos

manifoilda står det på motorn har første del av eksosanlegg som høre t som du kan få me å! alt på clutchn følle me ja, trykkplate,svinghjul osv.

du får sei ifra her når du veit nærmar når du kan kom, passe når som helst for mæ i hælga. det e på stokkøya i åfjord motorn står

Sendt den: Tir Jun 12, 2012 12:12

Vis melding

Nueva

Emne: Re: m50b25 motor selges 4000,-Mappe: Sendte meldinger

Motoren ska nedi en E30 Pickup faktisk ;p

Så æ treng ihvertfall motorfestan til e36 - bunnpanna til e34, innsug å evt manifoil e væll det æ mangle da får og få motoren til å pass & gå i e30'n.

va det sånn at alt till clutchen fulgt med? altså trykkplata, svinhjul o.s.v?

Men da har vi en avtale kjæm æ å hente alt sammen til helga! har du nå plass, tid og sted æ kan forhold mæ til?

Tlf om du lure på nå: 47312445

Sendt den: Tir Jun 12, 2012 12:09

Vis melding

m3vanos

Emne: Re: m50b25 motor selges 4000,-Mappe: Innboks

innsuge vart sællt t en som har m52 motor som skull ha m50 innsug, dæffor har ijt æ det længer:)

Sendt den: Man Jun 11, 2012 22:27

Vis melding

Emne: Re: m50b25 motor selges 4000,-Mappe: Innboks

Nueva

Har ikke penger på mobilen så får bli her istede:

kan komme og hente komplett motor med sinter og tilleggsprut kjapt som faan om jeg får hele pakka får 4.500 bor rett ved flakk ferga, så da blir du kvitt jæveln

Vært påmontert turbo på motoren tidligere? komp. o.s.v e sjekka å ting e i orden? veit 4 puck sinter har en tendens til og spis opp svinhjul og slit litt på trykkplata men herre e i god stand?

Hvorfor følge ikke innsuge med?

egentlig ikke nå problem, får om æ montere å motoren ikke fungere så "veit æ kor du bor" x)

Neida. men du har nå tilbude no ihvertfall - håpe du svare raskt får har en komplett e34 på hånda får 6.000

m3vanos

ja du ska få heile greian t 4500 ,-

har ikke vært påmontert turbo nei, men d va plana! men kom aldri så langt, vart kjøpt en ainna motor istan

men du har bunnpanne å motorfesta sjøl vess du ska ha i e34? for d som står på no e e46, å har bare e36 men det får æ ijt tak i før t hælga for d legg innlåst i garasje.

Sendt den: Man Jun 11, 2012 22:24

Vis melding

Nueva

Emne: Re: m50b25 motor selges 4000,-Mappe: Sendte meldinger

Har ikke penger på mobilen så får bli her istede:

kan komme og hente komplett motor med sinter og tilleggsprut kjapt som faan om jeg får hele pakka får 4.500 bor rett ved flakk ferga, så da blir du kvitt jæveln

Vært påmontert turbo på motoren tidligere? komp. o.s.v e sjekka å ting e i orden? veit 4 puck sinter har en tendens til og spis opp svinhjul og slit litt på trykkplata men herre e i god stand?

Hvorfor følge ikke innsuge med?

egentlig ikke nå problem, får om æ montere å motoren ikke fungere så "veit æ kor du bor" x)

Neida. men du har nå tilbude no ihvertfall - håpe du svare raskt får har en komplett e34 på hånda får 6.000

Sendt den: Man Jun 11, 2012 10:23

Vis melding

m3vanos

Emne: Re: m50b25 motor selges 4000,-Mappe: Innboks

jepp, 926489**

Sendt den: Søn Mai 20, 2012 16:26

Vis melding

Nueva

Emne: Re: m50b25 motor selges 4000,-Mappe: Sendte meldinger

Har du m50b25 motoren enda? har du et tlf nr jeg kan nå deg på istede så ting går litt kjappere

Sendt den: Søn Mai 20, 2012 14:28

(OBS OBS: Har ikke slettet siterings inleggene)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I tillegg til dette ar jeg også fått informasjon der en enkelt person har tatt kontakt med meg, får og få tak i han - da han overførte penger til M3Vanos får noe elektriske motor deler - men får etter dette ikke kontakt med han...

Håper dette oppklarer litt - og sletter meg fra useriøs kjøper lista da anklagene hans ikke akkurat stemmer med realiteten, og er kun fordi jeg meldte fra på forumet om saken og han vil ha hevn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på utkikk etter ett M30 240mm svinghjul for en stund tilbake, og fikk en melding fra Morty999 om at han hadde ett til salgs.

Vi hadde en god dialog på PM, men etter at jeg hadde overført penger så ble det også stille fra han. Svarer ikke på PM, selv om han leser dem! Kunne hvertfall fått ett svar på hvorfor! Jeg har gitt han flere sjanser på å svare, men da tar jeg det heller her!

Anbefaler derfor IKKE Morty999

Hva skjer inne i hodet på idioter som vil svindle folk??! Greit at han har ett økonomisk problem, men det burde virkelig ikke gå ut over andre!! I tillegg vil han få ett dårlig rykte, og at han er en tyv! Men tyver eier vel ikke samvittighet!

Jeg skal tilfeldigvis forbi Auli en dag med det første, så hvem andre har blitt svindlet av

Morten Kjærran Halvorsen, som blir med på ett besøk!?

#-o#-o

har heller ALDRI svindlet en sjel jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tekst*

#-o#-o

har heller ALDRI svindlet en sjel jeg

Hvorfor har du så mange negative omtaler bak deg da? Disse kommer vel ikke akkurat av seg selv...

fordi jeg er altfor treg :( les og se om du finner noen som jeg ikke har ordnet opp i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...