Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Bare godt og si om Jørgen Lie og lofsberg :) handla av meg, og selv om jeg var litt treg med sending så var dem fortsatt blide og fornøyde :) anbefales:)

Positivt tilbake til Lex-Talionis! :) Han sa fra at det kom til og ta litt tid etter at jeg hadde ført over penger, men pakken ble sendt til ca avtalt tid, og er nå hentet. (Tror forresten den er for stor, så mulig jeg må selge videre.. Finner ingen plass der den ikke er for lang :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare positivt å si om alle jeg har solgt ting til her på forumet! Husker ikke alle navnene (Men dere vet selv hvem dere er!)

Dagens handler med simhelg09 som kjøpte sparco stoler av meg, og jsr-racing som kjøpte Dbilas innsuget gikk totalt smertefritt! :D Koselige alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+ til MeSs!

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Positiv til handsome også!

Lista mi på førsteposten er oppdatert med:

Positiv:

magne^^

vrossi46

Mikael-B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har oppdatert listen nå, men jeg har litt problemer med å oppdatere de siste sidene da maks antall tillatte tegn er 60.000 i en melding. Skal prate med Gunnar så får vi sikkert ordnet dette.

Til info så er ikke den listen som ligger i førstepost helt oppdatert med riktige nummer etc. nå.

Solgte orange sideblinkere til crabfish190. Kan trygt anbefales. Pluss i boka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har oppdatert listen nå, men jeg har litt problemer med å oppdatere de siste sidene da maks antall tillatte tegn er 60.000 i en melding. Skal prate med Gunnar så får vi sikkert ordnet dette.

Til info så er ikke den listen som ligger i førstepost helt oppdatert med riktige nummer etc. nå.

Solgte orange sideblinkere til crabfish190. Kan trygt anbefales. Pluss i boka!

Hva med å lage en post fra A-M og en fra N-Å brukernavn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...