Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Remi berg! Positivt, kjøpte foringer av han på www.autobua.no, fikk først feil mm og han skulle sende nye, men posten hadde tullet så gikk 2 uker. Han tok saken ordentlig og sendte ekspress så dem kom dagen etter! Bare å handle fra han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært østover på deleraid i helgen, masse bra folk å handle hos:

bmwtussan, gikk veldig kjapt og greit å handle fra han, kan anbefales.

hylle, gjorde kjempedeal på dekk av han, og som en ekstra bonus fikk jeg meg en pizza i magen før turen gikk over fjellet igjen.

ALXz, utrolig grei kar som holdt av deler til meg en ukes tid selv om han sikkert ble rendt ned av henvendelser på de, råder alle til å ta en titt på hva han selger, veldig mye forskjellig snadder å finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw Entusiasten kan trygt anbefales! Kjøpte et instrumentcluster til en E39 av ham.

Siden clusteret hadde ligget en stund, tilbød han seg å sende dette til meg gratis - fraktkostnader inkludert - mot at jeg betalte ham hvis clusteret fungerte.

Pakken kom dagen etter den ble postet, og var godt polstret.

Ingenting å utsette på denne brukeren, handler gjerne med han igjen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw Entusiasten kan trygt anbefales! Kjøpte et instrumentcluster til en E39 av ham.

Siden clusteret hadde ligget en stund, tilbød han seg å sende dette til meg gratis - fraktkostnader inkludert - mot at jeg betalte ham hvis clusteret fungerte.

Pakken kom dagen etter den ble postet, og var godt polstret.

Ingenting å utsette på denne brukeren, handler gjerne med han igjen =)

Godt å se at du er fornøyd! :-) Får bare krysse fingrene for at clusteret fungerer slik det skal.

Håper selvfølgelig på at vi får en anledning til kjøp/salg ved en senere anledning også

Hører fra deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KarlDahl avtalte å kjøpe ombyggingskit for batteri bak i E30. Pakken har ligget ferdig pakket og klar til sending i flere dager, men han påstår at kontonummer jeg har gitt han er ugyldig m.m. Nå sier han selg den til noen andre. Useriøs kjøper som kaster bort tiden til folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...