Evenol Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Solgte en vare til bjorneoen. Enkel og ryddig handel! Kar man kan stole på. Anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Kjøpte en vare av Evenol. Veldig lett og ordentlig handel! Ingen problemer, veldig hyggelig kar! Er til å stole på. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Kjøpte noen felgringer av aleck. Ble sendt raskt og ingen skader på dem. Tok sin tid før jeg fikk dem, da posten klarte å rote vekk pakken, å jeg fikk beskjed om at den var søkk vekk når jeg snakka med deres kundeservice. Fikk plutselig melding fra Aleck at de var på tur igjen, så var tydeligvis funnet igjen. Tommel opp til Aleck og tommel ned til posten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Solgte baklykter til DTalstad98, bare godt å si om handelen. Selv om posten klarte å sende pakken til en butikk lenger vekk enn butikken som ligger i nærområdet hans så tok han det med strak arm og fikk tatt ut pakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Tommel opp til "Nupen1" raskt levert og bra innpakning, til og med DIY for å montere Sent from my HTC One using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Entusiasten Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Kan på det sterkeste anbefake å selge til Splint her på forumet. En veldig pålitelig kar som holder det han sier Handelen gikk perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Kjøpte bil av BMWBenny. Flott og rask handel! Solgte til ok17, han møtte opp, betalte delen og reiste sin vei. Flott og rask handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Winchester handlet E46 av meg, ryddig, kjapt og hyggelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Har gjennomført en rask og effektiv handel med ///FredriK.S Penger og varer byttet eier som avtalt. Tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 tommel opp til integrale8v / ELS Tuning , aalgaard og Joacim's bimmer, rask og fin handel med alle tre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 Shortshift sendt i postoppkrav til dantax, han hentet og betalte for seg. Tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Legger inn en negativ feedback på "Jan Tore". Jeg byttet noen felger mot en bil han hadde, dette skulle da være likt mot likt. Løpehjul, strammer og viftereim ryker idet han kommer til oslo med bilen, så dette skylder han meg penger for, samt en årsavgift for 2012 jeg måtte legge ut for, noe jeg ikke var opplyst om, totalt skylder han meg noen tusenlapper, som jeg fortsatt ikke har fått, og han svarer ikke på telefon, sms eller PM her på forumet. Jeg kommer til å rette opp i feedbacken om/når han gjør opp for seg, noe jeg håper han gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 tommel opp for morty999 rask å knirkefri handel, og delene var som beskrevet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valset Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Kjøpte en vare usett fra minigris! Alt var som beskrevet, vil anbefale han som selger, sendte me engang han mottok pengene, ikke noe unnskyldninger å tull! Anbefaler han på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Tommel opp til hoatran9! Overførte penger og ingen tull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå