-Roger- Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Atlee og Runar-CSI får begge gode tilbakemeldinger fra meg hvertfall. Betalte raskt og på forhånd. Om det skulle være noe å klage på, må det i såfall være på meg selv som var litt treg med å få "ræven i gir" med å demontere/sende delene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 rask og fin handel med tangus325 tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Kobar, sier han skal kjøpe ting og pga misforstått dag, så skal han plutselig ikke han ting. Frekk liten type i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Kobar, sier han skal kjøpe ting og pga misforstått dag, så skal han plutselig ikke han ting. Frekk liten type i tillegg Alltid to sider av en sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlee Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Atlee og Runar-CSI får begge gode tilbakemeldinger fra meg hvertfall.Betalte raskt og på forhånd. Om det skulle være noe å klage på, må det i såfall være på meg selv som var litt treg med å få "ræven i gir" med å demontere/sende delene... Stor takk til -Roger- som demonterte et sete slik at jeg fikk kjøpt sitteputen. Godt pakket,og kjapp leverase også. Veldig bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Kjøpte oljekjøler til m20 av Laudrup, meget hyggelig og kjapp handel! Tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 God erfaring med M3 Yngve, både under kjøp og reklamasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Kjøpte seter av M3 Yngve, tommelen opp for skikkelig handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Kjøpte en drivaksel av bmw328i.. Bare positivt å fortelle.. (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Anbefaler "crist"! Fikk pakken dagen etter bestilling. Meget bra pakket, null problemer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 tommel opp for SNORREBMW, hvor handel gikk raskt, og penger ble overført, nesten før jeg ba om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snerk Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Motocross4 har nå ordnet opp i handelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Jeg handlet av han forrige uke, det gikk helt fint. Men da møtte jeg opp personlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Jeg setter ham på negativ-listen. Gi beskjed hvis han ordner opp, så fjerner jeg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå