Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Dere velger hvem dere skal stole på her inne. Syns det er rart det brått kom 2 stk jeg aldri har mottatt noe penger fra begynner og klage. Bb turk bb trua nettopp med og drepe meg osv videre så. Jeg prøver og være så seriøs jeg kan. Sender deler så fort jeg kan og selger de i brukbar stand. Så bb turk bb og andershaeborg er vel ikke de største gutta her inne og de er vel heller ikke til og stole på da.

hei motorcross, du må virkelig skjerpe deg med språket ditt å passe på hva du sier i forumet, har du ikke noe som er gjort opp så fiks det opp så folk slutter å skrive dritt om deg isteden for å skrive dritt og tull her, og jeg har bevis på at du er en tulling , kan godt laste ned mailene som du har sendt, bannet osv her om det trengs også kommer u med at jeg truer deg, bli mer voksen har ikke tid for sånne som deg , hvis det er noe du vil kom til oslo så kan vi ta det opp,så ikke kom å lek smart i forumet, og prøv å vær litt mer seriøst

for det 1 jeg har aldri svindla noen og for det andre, hvis jeg selger ting så sender jeg aldri pakker og tar aldri imot forehåndsbetalinger, ting blir henta på stedet. så hvem som er tulling , det for du spørre deg selv.

Du er ikke noe annet en en svindler du har flere brukere her inne og prøver og presse opp priser med en annen bruker osv. Kom til råde som jeg sa i går så kan vi ordne opp:) og jeg kan godt sende deg samtalen der du sa du skulle drepe meg og knulle morra mi osv. Lykke til videre i livet forbanna tulling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens, ta diskusjonen på PM.

Vi må prøve å holde denne tråden ryddig og oversiktlig.

hei glennski, det er motocrioss4 som har lurt meg, også prøver han å ta det opp her, og skriver masse tull, jeg bryr meg ikke for noe småtteri, la han være lur jeg sa bare det som er sant, så kommer han og skriver nå at jeg som er svindler , prøver å sette opp pris osv har faike brukere osv, bare tull prat, trenger ikke å lure folk som han gjør får å selge ting, han som ikke vil ordne opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens, ta diskusjonen på PM.

Vi må prøve å holde denne tråden ryddig og oversiktlig.

hei glennski, det er motocrioss4 som har lurt meg, også prøver han å ta det opp her, og skriver masse tull, jeg bryr meg ikke for noe småtteri, la han være lur jeg sa bare det som er sant, så kommer han og skriver nå at jeg som er svindler , prøver å sette opp pris osv har faike brukere osv, bare tull prat, trenger ikke å lure folk som han gjør får å selge ting, han som ikke vil ordne opp

Ta det på pm skrev han. Send meg en pm du. Og foresten hva skal jeg ordne opp med når ikke jeg har gjort noe galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens, ta diskusjonen på PM.

Vi må prøve å holde denne tråden ryddig og oversiktlig.

hei glennski, det er motocrioss4 som har lurt meg, også prøver han å ta det opp her, og skriver masse tull, jeg bryr meg ikke for noe småtteri, la han være lur jeg sa bare det som er sant, så kommer han og skriver nå at jeg som er svindler , prøver å sette opp pris osv har faike brukere osv, bare tull prat, trenger ikke å lure folk som han gjør får å selge ting, han som ikke vil ordne opp

Ta det på pm skrev han. Send meg en pm du. Og foresten hva skal jeg ordne opp med når ikke jeg har gjort noe galt?

har ikke tid for tulling som deg, få deg noe bedre å gjøre, har du baller møt meg så tar vi det opp, eller la være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle kjøpe tåkelysdeksler av Bmw Entusiasten, men så viste det seg at det var en liten skade på de så da fikk jeg dem gratis. Han møtte meg også halvveis på veien, sånn at jeg skulel slippe å kjøre så langt

Evig med plusser til deg: Bmw Entusiasten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...