Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle handle dynamo av Morty999, anbefaler IKKE å handle noe av han! Etter masse lovnader om at den er sendt, dukker det ikke opp noe i postkassa, og han klarer ikke komme opp med sporingsnummer.. Veldig vanskelig å få tak i er han også.. Sluttet å svare på meldinger i nesten en uke før jeg lovet han en anmeldelse hvis han ikke tok kontakt.. Da fikk jeg igjen et løfte om at den var sendt, og sporingsnummer skulle komme senere på dagen.. Det er nå 4 dager siden og ikke hørt noe siden...

Så igjen:IKKE HANDLE AVMorty999!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norges02er en luring! fikk 3 ting fra han og ingenting var som beskrevet.. clutch som skulle være ny er halvslitt, ARP studs hvor noen av mutterne er dratt runde og boltene har skader på gjenger, svinghjul som mangler noen tenner på startkrans.. Svarer heller ikke på melding..

Han er pålogga og skriver rundt her på forumet men svarer ikke. Jævla luring hold dere unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norges02 anbefaler jeg ingen å handle med! Kjøpte brukte fram calippere som skulle være i meget god stand og nye calippere bak. Da pakken endelig dukket opp var det kun calipperene bak. De ble sendt i oppkrav så de 1300kr ble jo betalt. Etter mye om og men sendte han fram calipperene som var i "bra" stand. Det som dukket opp i posten var bare søppel!! Har prøvd å ta kontakt med han, men ikke no svar å få

Bilde av calipperene som skulle være lakkerte og i god stand

odxsk9h9jpfa1sawzmgx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...