Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte et spindelled til 400kr av

bmw330i

 

Installerte det i går; fant ut at det var en kjempeskjev spindel. Spindelen gitt i et slags 8-tall. Etter at jeg tok det opp med selger, begynner han å true meg via PM om at jeg skal passe meg osv. Useriøst. Kunne fått pengene mine tilbake med en sak via forbrukerrådet kjempeenkelt; men tror fattige folk fra Andebu trenger pengene. Er jo en grunn til at dem bor der.

 

Ville ikke stolt på denne selgeren. Han har masse brukt deler til salgs på Finn.no også ser jeg. Driver sin egen lille "sjappe". Med navn "BMW DELER". Tror det meste er dritt fra gamle biler. Denne spindelen må ha vært kollisjonskadet elns.

 

Oppsummert: Styr unna !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Roger- er en hyggelig og seriøs kar! fikk delene sendt i posten, fikk se på delene før jeg betalte også uten at jeg spurte om dette! begge tomlene opp! :)

 

Takk for det! 

Kan si det samme om KarlDahl! Betaler for seg, og ingen klaging til tross for at jeg ikke fikk levert delene til først avtalt tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke forumet bruke ordentlige navn, adresser osv? Denne klubben/forumet som er blitt så stor? Har vært i vwaudi-klubben i 7år. Der blir det brukt ordentlige navn, adresser og telefon'nr osvosv. Har ikke opplevd noe svindel derfra, inne her ble jeg svindlet etter fire mnd'er. Jeg mener ting blir litt mer seriøst med det hvertfall, og sjangsen for at folk holder seg mer seriøse er litt større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...