Popza Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Kjøpte et spindelled til 400kr av bmw330i Installerte det i går; fant ut at det var en kjempeskjev spindel. Spindelen gitt i et slags 8-tall. Etter at jeg tok det opp med selger, begynner han å true meg via PM om at jeg skal passe meg osv. Useriøst. Kunne fått pengene mine tilbake med en sak via forbrukerrådet kjempeenkelt; men tror fattige folk fra Andebu trenger pengene. Er jo en grunn til at dem bor der. Ville ikke stolt på denne selgeren. Han har masse brukt deler til salgs på Finn.no også ser jeg. Driver sin egen lille "sjappe". Med navn "BMW DELER". Tror det meste er dritt fra gamle biler. Denne spindelen må ha vært kollisjonskadet elns. Oppsummert: Styr unna ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 -Roger- er en hyggelig og seriøs kar! fikk delene sendt i posten, fikk se på delene før jeg betalte også uten at jeg spurte om dette! begge tomlene opp! -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 -Roger- er en hyggelig og seriøs kar! fikk delene sendt i posten, fikk se på delene før jeg betalte også uten at jeg spurte om dette! begge tomlene opp! Takk for det! Kan si det samme om KarlDahl! Betaler for seg, og ingen klaging til tross for at jeg ikke fikk levert delene til først avtalt tid.. KarlDahl reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Solgte dyser til Torre. Fikk penger overført med en gang! Tommel opp fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinge Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Hvorfor kan ikke forumet bruke ordentlige navn, adresser osv? Denne klubben/forumet som er blitt så stor? Har vært i vwaudi-klubben i 7år. Der blir det brukt ordentlige navn, adresser og telefon'nr osvosv. Har ikke opplevd noe svindel derfra, inne her ble jeg svindlet etter fire mnd'er. Jeg mener ting blir litt mer seriøst med det hvertfall, og sjangsen for at folk holder seg mer seriøse er litt større. terminator reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Kjøpte i dag et spindelledd av Turbokula. Kjempegod pris, god del og en hyggelig kar. Absolutt verdt å stole på. Et kjempe pluss i boka fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anstor Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Nettopp utført en grei handel med dantax Han sendte pakken raskt og alt var bare velstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Andy510iA, http://bimmers.no/user/60560-andy520ia/ tommel opp, kjapp leveranse, godt innpakket, gode priser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Har gjennomført en handel med E30tom. Penger på konto umiddelbart, og varen ble sendt som avtalt. Har ikke hørt noe galt i etterkant, så da går jeg ut i fra at kjøper også er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Bare å handle av Anders92:)Kjapp og smertefri handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Andy510iA, http://bimmers.no/user/60560-andy520ia/ tommel opp, kjapp leveranse, godt innpakket, gode priser Takker det samme. God dialog og hentet pakke samme dag den var framme. Tommel opp hele veien:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Vil og gi full score til Sgunstad. Sendte pakke. Penger inne samme dag. Kanon:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Solgte Skinn interiør til Jarnee...Alt på stell.. (tommelopp) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Har handlet med: Bjørnar- E30 Schrick ///Mr.turbo Far Billnj BD Racing Dan327t Alle er 100% ok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Vil og gi full score til Sgunstad. Sendte pakke. Penger inne samme dag. Kanon:) Takk det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå