Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Negativ erfaring med Too fast

Han skulle kjøpe en vinge av meg.

Jeg fikk den levert inn på postkontoret med en gang (på en søndag)

Og skulle sende i postoppkrav. Han har enda ikke hentet vingen.

Og regner meg jeg får den i retur nå, da den har liggi der snart 3uker..

Irriterende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel,da fortsetter bare JONTE å juge og drive sin "business" her inne. Denne gangen påstår han at han har sendt en pakke til meg for flere uker siden,men den har jeg selvfølgelig ikke mottatt! Hvis mod.ser dette,ber jeg deg nok engang ta dette med JONTE og be han ornde opp for seg. Han er tydeligvis ikke voksen nok til å ta ansvar for sine handlinger.

Jeg har forklart deg hele saken, og pakken er sendt til deg. Jeg har også bestilt ny rute til Erlend, og håper den er i hus straks.

Jeg har aldri vært ute etter å svindle noen, og beklager at folk har hatt problemer med meg. Om du ikke har mottatt noen pakke fra meg, hva skal jeg gjøre da?

Hilsen JONTE

Du har sporingsnummer og pakken er forsikret når du sender den i Posten .. Så da er det posten sitt problem om den er borte.

Går du inn på http://www.posten.no/portal/ Kan du spore pakken .

Der ser du om vedkomende har mottatt pakken også.

Så jeg skjønner ikke problemet.

_Har du derimot rotet bort trackingnr/kvitering for sendt pakke må du troppe opp på postkontoret å håpe på det beste.

Alle som har sendt en pakke eller to hvet dette..

Den er sendt som brev, slik som den forrige pakken til Bugman blei sendt også, da kom den fram.

Den første kom frem skadet selvf,sier seg selv at den ville bli ødelagt i en vanlig konvolutt som ikke engang var foret!

Har meget vanskelig for å tro at den andre er sendt når jeg ikke har mottatt den. Men om den skulle være sendt,har du et ord å plukke med posten Norge. Du må skjønne at det ikke er lett å tro deg etter så mye tull og at jeg heller ikke fikk tak i deg på flere mnd når det var et problem. Å jeg har deg på msn og VET at i den perioden logget du på flere ganger mens jeg var på,men å svare på mailene det gadd du ikke... Men som de fleste ser her inne på forumet,er det ikke bare jeg som har hatt problemer med deg. VET du har blitt truet skikkelig av noen der oppe i nord og først da balltreet ble nevnt skjedde det noe. Vil vel alltids være en og annen som har vært heldig hos deg og da,innimellom.

Du får gjøre som du vil,men du har svært liten dokumentasjon for at du har sendt den siste pakka til meg(ingen etter det jeg vet). Jeg hadde selvf.tatt vare på en kvittering om jeg hadde drevet med salg over nett,og sender med posten.

Denne diskusjonen er bortkastet tid,kommer ingen vei med det uansett etter det jeg skjønner. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv erfaring:

Solgte ein motor til Nitrotox og det var ein kjempe handel. God dialog og kjekk fyr.

Negativ erfaring:

Kjøpte kjørekomputer av kristian88 og han sa viss den ikkje virka skulle eg si ifra. Eg prøver den og den virker ikkje, så då vil eg jo ha pengene igjen. Får som svar at den må eg sende sånn at han skal se at eg ikkje svindler han før han overfører pengene. Hadde også forhondsbetalt denne. Når han mottar kjørekomputeren beskylder han meg for å ha åpnet å fiklet med varen. Tok også år og dag før han endeli overførte pengene! Svarte heller ikkje på pm i denne perioden. USERIØS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

dårlig erfaring med "kobar"... skulle kjøpe diff av meg og det hasta jo så veldig. han sa at han skulle overføre penger når jeg hadde gitt han sendingsnr. jeg sender aldri uten å ha pengene først så dette forklarte jeg.. dagen etter skrev han at han nettopp hadde overført pengene og sa at han håpet jeg sendte dagen etterpå..dagene gikk og jeg så aldri noe penger på kontoen. så skrev jeg til han og spurte hva som skjedde. da svarte han at han hadde fått tak i en annen. jeg lurte da på hvorfor han sa han faktisk hadde overført penger. dette har jeg ennå ikke fått svar på... sa at det også er vanlig folkeskikk å faktisk si ifra at han hadde fått tak i! tok meg jo faktisk det bryderiet med å sjekke fraktpris og skaffe isoporeske og slikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig erfaring med Magnus her på forumet, forskuds betalte 250,- for øyelokk men disse ble aldri sendt. slutta og svare på pm her på forumet men leser meldingene mine.

Å ja det er utrolig at folk kan sitte på et forum og svindle noen for usle 250 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handla koppholder til min E36 hos Kongbudda her på forumet, handelen gikk raskt og smertefritt, tok kun 4virkedager før jeg hadde varene, tross avstanden(bor på hver sin side av landet)

Meget fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig erfaring med Magnus her på forumet, forskuds betalte 250,- for øyelokk men disse ble aldri sendt. slutta og svare på pm her på forumet men leser meldingene mine.

Å ja det er utrolig at folk kan sitte på et forum og svindle noen for usle 250 kroner.

Vil bare presisere at det ikke er meg det er snakk om her. Skal ikke ha noe tullball på meg.

Har btw kun hatt positive erfaringer med kjøp/salg med folk her fra forumet. Har kjøpt flere flere dekk/felg-sett og solgt endel småting. Skal se om jeg finner tilbake til hva de heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet med:

KjartanR6

pusikatta

Bmwturbo

Det har funket meget bra.

Raske leveringer og strøkne varer.

Bra at det er seriøse "handelsfolk" her som har stil og står for det de gjør.

Folk som snyter andre på postsvindel og annen useriøs adferd er jo bare helt på trynet....gjøre seg til kjeltring for "småpenger"....klart sånne bør smake pisken...eller balltre for den saks skyld...he he.

Irritasjonen av å bli lurt og av å kaste bort masse tid på en eller annen "shitforbrains" som tror han har årets "gig" på gang,er faktisk 10 ganger værre en cash'n som blir borte....

Er det noen her inne jeg bør styre unna...?

Handler litt ting til bilbutikken når vi trenger det....greit å sjekke her inne...alltids noen som kan ha liggende det jeg trenger...

Listverk etc. er stort sett alltid av interesse,så hvis noen har noe liggende er det bare å sende en mld.

P.S.Må selvfølgelig være strøkent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...