badsha Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 tenkte jeg skulle lage en tread ut av folk som har vært utsatt for en ulykke og fått sin "kjære" kræsja. har 2 stk som jeg kræsja med bilder kommer post opp med bilder her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 uff..var meget uheldig med mine første bmw`er.. den første hadde jeg 3 dager før jeg hadde en runde på taket. fikk den andre bmw`en samme mnd og om dere ser på datoen på bildene tok det ikke lang tiden før jeg fikk en en bil i siden. ://i15.photobucket.com/albums/a381/mEhE_aw/rep/Pict1802.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 dette her var da en ufattelig trist topic? hadde en merce som jeg smalt, men vet ikke om den fortjener en plass selv her... quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Her har dere min første bil sånn kan d gå når en kjører e30 på vinterføre med gamle vinterdekk hadde vel egentlig ganske flaks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 er vel nesten 2 år sia jeg smalt med bmw'n.. ellers var jeg ute en tur i grøfta me sierraen i dag, sommerdekk+speilis så blir det fort sånn;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 mine første:( savner den kjempe mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Helt enig med deg kazynor dette var en trist topic Noen som har fått noen varige skader av disse triste uhellene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Endel sørlendinger som har posta her til nå ? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 alek!?!? hva faen!! den også??? du altså!! bmwen har stått i to år nå, uten store forandringen... men hallo... iserraen!? jizzez! hvor var dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Min gamle 318is etter et hardt møte med en franskmann i et lyskryss: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Da jeg kjørte av veien og traff et stort tre Har ett arr i kneet etter det sammenstøtet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Høres ikke ut som du kom så aller verst ut fra det med tanke på hvordan bilen ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Er de veldig mange kortvokste her eller er det så mange som ikke er redd for å ødelegge nakken i en ulykke? Tenker på alle som har nakkestøtten helt nede.. Jeg har ihvertfall ikke lyst til å gå med store smerter i nakke og rygg resten av livet pga. noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Jeg kom godt i fra det, men passasjeren brukte ikke belte så han fikk hjernerystelse og knakk 6 tenner, men utifra hvordan bilen ser ut så ville man ha trodd at det skulle ha gått verre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Her er et bilde av min gamle E30 325i. Jeg ble påkjørt fra siden og dermed havnet bilen inn murveggen på en butikk..Lite gøy..Men jeg hadde belte på og kom egentlig fra det ganske bra, en fin blå strek over kroppen etter belte var det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå