Gå til innhold

SLETT DENNE


Beamer
 Share

Anbefalte innlegg

Da skal grombilen selges grunnet anskaffelse av nyere BMW. Er ganske interressert i å høre hva folk kan være villige til å gi for kjøremaskinen, så derfor lyser jeg stemningen her foreløpig. Nå er ikke tråden helt oppdatert med dagens bilder av bilen, men det kommer, med mer info.

Lyden er halve opplevelsen!! 8)

fbmvgxmt1r73oe1lfz2r.jpg

2hanz8a4n6px60409v92.jpg

ooqampoa71vf23l3h9ee.jpg

1dtkxbnwct16f06f8sr3.jpg

xrg1pu066he9xtvhk0wu.jpg

wtgv1dr1wmt9s8icumid.jpg

5z3o60wgbxjvwyfnvfl1.jpg

8p21sbsoxweumrapo8w6.jpg

8mdyaygh1hyee7kkqh2n.jpg

6nrtelmqgoi5mhvxox3n.jpg

jsdnt75bmv0b13kqioug.jpg

vatjb43rfbq9r9w4m9cr.jpg

vzuh7ddjwzunc3o9n4aa.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

NAM NAM NAM NAM NAM NAM NAM!

1: Lakk listverk innvendig SORT blank.

2: Lakk opp frontfanger på nytt.

3: legg opp skikkelig anlegg bak.

4: Bytt ratt.

5: få tak i andre felger.

6: pass dæ for mæ, ser æ den her bilen stjæl æ den :( SIKLE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAM NAM NAM NAM NAM NAM NAM!

1: Lakk listverk innvendig SORT blank.

2: Lakk opp frontfanger på nytt.

3: legg opp skikkelig anlegg bak.

4: Bytt ratt.

5: få tak i andre felger.

6: pass dæ for mæ, ser æ den her bilen stjæl æ den :( SIKLE!!

Hehe, artig med positiv respons:) Har planlagt noen av de punktene på den lista der ja, men ting tar tid. Skal prøve å holde liv i alpina twin turbo prosjektet samtidig også :wink:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=95353&highlight=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville kjøpt E39 M5 speil istede for E36 M3 speil. og noen orginale frontlykter. men ellers syns jeg bilen din var veldig fin.

de listene under lyktene. fulgte de med lyktene? kan de kjøpes løse?

lurte på å skaffe sånne lister. og sparkle så de går i ett med skjermene og sånn. og kjlpe orginale facelift lykter. istede foe og måtte bytte skjermer og sånn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville kjøpt E39 M5 speil istede for E36 M3 speil. og noen orginale frontlykter. men ellers syns jeg bilen din var veldig fin.

de listene under lyktene. fulgte de med lyktene? kan de kjøpes løse?

lurte på å skaffe sånne lister. og sparkle så de går i ett med skjermene og sånn. og kjlpe orginale facelift lykter. istede foe og måtte bytte skjermer og sånn :D

Speilene skal skiftes ja, så d kan godt hende det blir E39 M5. De listene fulgte med lyktene ja, men tror ikke du kan sparkle de fast, fordi lykten er skrudd fast i lista, og så er lista skrudd fast i bilen, så da ville du ikke fått ut lykten igjen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Jeg ville kvittet meg med frontlyktene og takvinga... ;)
Det er akkurat det jeg liker med denne bilen, at ingen andre har maken, så takvingen blir værende på:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off.. gikk den så billig til slutt ja. Har kjørt denne bilen. For ca 3 år siden kjøpte en kompis av meg denne for 230 000kr. Men da var den strøken.

Litt av ett blikkfang. Tror du tar litt feil der med at det er en 730.. ble byttet motor i den der til 740 og det jo ikke noe fysisk foskjell som en kan se det på men det merkes på draget;)

Gratulerer.. litt av et kupp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off.. gikk den så billig til slutt ja. Har kjørt denne bilen. For ca 3 år siden kjøpte en kompis av meg denne for 230 000kr. Men da var den strøken.

Litt av ett blikkfang. Tror du tar litt feil der med at det er en 730.. ble byttet motor i den der til 740 og det jo ikke noe fysisk foskjell som en kan se det på men det merkes på draget;)

Gratulerer.. litt av et kupp

Sier du det ja, morsomt:) Men det kan umulig være 4liter, for den går knapt nok bedre enn en E32 730IA som jeg kjørte om kapp med, og den er det jo ikke mere enn 198hk i..men det må jeg sjekke opp litt mer:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...