316 Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Denne ligger sikkert her et sted, men uansett fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 HAHAHA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriscross Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 La meg le Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Hva monterte di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Hva monterte di? Lurer jeg og på, siden effekten økte med hele 30 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Regner med at det var B230FK motorer i de 940ene, så de monterte sikkert vikingchip, og justerte ladetrykket fra 0,3 til 0,6-0,65 Da pleier de som regel å gå fra 135 (original FK) til 165 (original FT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Min far har en 940 turbo, B230FT 165hk org, den har vært politibil, og alle politibilene fikk montert Turbo+ pakke, som skulle gi dem ca 200hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Nei så tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 visste ikke om det meg mitt i ræva! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Min far har en 940 turbo, B230FT 165hk org, den har vært politibil, og alle politibilene fikk montert Turbo+ pakke, som skulle gi dem ca 200hk Ja, det er nok bensinchip og tenningschip som ble montert på FTene og Vet du noe om hvor mye den lader nå ? Rundt 0,8? Den originale 13c'en sperrer mye effekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Faen for en gjeng nisser. Så alt du trenger er å betale avgift, så er alt i orden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Faen for en gjeng nisser. Så alt du trenger er å betale avgift, så er alt i orden? ehhh ja.... turbo+ pakken fikk du bestilt fra Volvo og dermed er bilen godkjent for det. Er ikke ulovelig å trimme bil i Norge, skal bare godkjennes og betales avgift for det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 tro om de viste bilen hos biltilsynet etterpå? tenker at det hadde vært litt mere komplisert enn som så om jeg hadde kommet med en 940turbo "trimmet" til 200hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Sjekka skiltet på den 940'n som er med i klippet, den har en B230FK, oppgitt til 125kW. Hadde vært gøy å sett i vognkortet på den. Er skilter på den fremdeles Sjekka hvem som eier den også, det er justis og politidepartementet, Bergen. Dette er altså ST12414. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 hadde vært gøy å tipset biltilsynet å lurt med en journalist (eller hvordan det skrives) og sett om det hadde blitt en sak av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå