brolle65 Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Fins det noe leppe eller lignende som kan monteres på den orginale støtfangeren hvis man ikke ønsker å gå for full M.sport fanger, skjørt og bakfanger. Noe som gir bilen litt ekstra på utseende. Ser Koed har noen men ønsker tips altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Det kommer litt an på om du har facelift eller ikke. Til facelift er utvalget heller dårlig, men til pre-facelift finnes det noen alternativer.AC Schnitzer:Hartge:3D Design:Hamann:Rieger:Alpina:Breyton:Maxton Design: Zenetti: Splittere (ukjent fabrikat): Carbon-leppe (ukjent fabrikat): Original BMW carbon-leppe:Det finnes nok flere også, men her var ihvertfall noen. Flere av disse kan nok skaffes som replica/kopier også, slik at de er litt mer fornuftig priset, mens andre igjen sikkert er umulig å oppdrive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brolle65 Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Oj det var mange muligheter, bilen er en 2005 så det er vel pre-facelift og da kan sikkert Koed, GS eller Schmiedmann skaffe noe som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Skulle jeg kjøpt en frontleppe til min E60 i dag ville jeg kjøpt Racing Dynamics sin versjon som påmonteres den originale frontfangeren. Syntes denne er skikkelig grom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Maxton Design-leppen fikk jo bilen til å se ut som en helt ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Saltkjelen. Den var stilren og passet bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 En variant til: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå