M|Fjeld Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Ny bil, nye muligheter Solgte e34'en til fordel for denne, angrer ikke et sekund! Hva som er gjort til nå: - Senket så mye coiloversene tillater(TA Technix) - BBS RZ, 7.5"x16 Et13 med polerte kanter - Rullemalt( ) hvit/svart - Ny eksos, 2.5" rør med Supersport bakpotte. godlyd i bilen nå - Nye bremser rund baut - Ribbet for interiør - M54b25 "To do" list: - Gule lykter - Montere M54'n - Halv/helbur Slik den så ut da jeg henta den for 3mnd sida Nye felga, sitter som et skudd! 20.06.2012! 07/07-2012 07/08-2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 "høvelig greit" med gåen motor og kasse? jaja bra du har pågangsmot til å starte på rep Guddløkk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Ser ut som du trenger et nytt tanklokk og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Gratulerer med ny bil... malachitgrün er en av mine favoritt lakkfarger når det gjelder BMW og E34 er jo aldri feil... stå på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Fine, biler de der, hadde lenge lyst på e34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 "høvelig greit" med gåen motor og kasse? jaja bra du har pågangsmot til å starte på rep Guddløkk! Hahaha.. Sånn ellers utenom motor og kasse så er den i "høvelig grei" stand faktisk Joda, pågangsmot har jeg nok av. Jeg har masse av tid, behovet for bil er heller ikke tilstede. Så da blir det å få denne i ordentlig stand! Btw, rep starter allerede imorgen! Gratulerer med ny bil... malachitgrün er en av mine favoritt lakkfarger når det gjelder BMW og E34 er jo aldri feil... stå på... Takk! Malachitgrün er veldig pen faktisk! Ser ut som du trenger et nytt tanklokk og.Tanklokk er ikke noe hast, fikses når jeg har tid.. Nå er det andre ting på prioriteringslista Fine, biler de der, hadde lenge lyst på e34.E34 er etter min mening et av bmw's mest vellykkede karosserier! Kjøpe deg en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Skal følge med på detta prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Skal følge med på detta prosjektet :D Blir oppdatering imorgen kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 så bra ut denne her, men mens du bygger om til manuell, så sleng inn en M50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Jotakk det samme! Men neiiii.. m20 har mye tøffere motorlyd enn m50!!! Så m20en blir nok beholdt inntil m60 kommer nedi(hvis det skjer da..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Nice følger med! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Nice følger med! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Yey, E34 joo, det liker jeg! og lyden i m20'n er kvass !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Mhm! Godt å høre! Sier bare.. ingen over, ingen ved siden av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Fine, biler de der, hadde lenge lyst på e34.E34 er etter min mening et av bmw's mest vellykkede karosserier! Kjøpe deg en? Muligens en 535 etterhvert. Får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå