Morty999 Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Får lage en tråd om prosjekte tmitt jeg og da Bilen er jo som dere ser en E28 525, som i sin tid har blitt sjøtet med en eller annen e28 den har fått Komplett m535i styling rundt om. da jeg kjøpte dne var den en org 525 men senket og med 3,5l men ikke noe var godkjent så den har ikke vær registert på noen år før jeg kjøpte den da jeg kjøpte dne sto det BBS RC felger på den, den hadde også svart sportsintr. men det er solgt til fordel for stoff bilen hadde 4x elvinduer og glasstakluke da jeg kjøpte den, etterpå har jeg montert komplett sentrallås, stor kjørekomputer og cruise kontroll skal inn nå. resten står vider ei tråden her så les videre sånn var den da jeg kjøpte den litt mapping m30b28 bremset 411hk og 590nm på hjul slik den står. på 1,6 bar. og det beste til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Før alle andre spørr; Hvordan fikk du godkjent med turbo / motorstyring ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 sendte søknad til bt og fikk godkjent. enkelt og greit. og nei jeg kjenner ingen på bt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Fantastisk Er dette den E28 du hadde M88 i? eller en annen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 er en annen. den med m88 står lagret i en garasje. blir vell tatt frem til sommern igjen å begynt på igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Trenger ikke kjenne noen på bt for å bli med på bakrommet en tur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Fine greier! Må følge med på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Trenger ikke kjenne noen på bt for å bli med på bakrommet en tur.. haha jeg skreiv denne søknadden. men jeg mistet skiltene pga turboen osv før jeg fikk svar. så jeg var på bt å godkjente senkesettet og hjula imellomtiden, så han ringte meg på tlf å lurte på dette, derfor fikk jeg svar på kun motordelen da resten sto i vognkortet alt. enkelt å greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 orginal innmat i motoren eller? hvordan har du montert banksensoren(e)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 hele motoren er orginal foruten arp studs i toppen, bakesensorer sitter under innsuget på ett løst høl ved startern eller var kanskje under startern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 nybygd mellomaksel uten hardy og med CV ledd bakerst.. stakkars 260 kasse men.. samt byttet til 3.45 utv i 210 diffen.. har ikke fått testet bilen etter dette men gleder meg til å se hvordan det går 765 trykkplate med 4 puck sinter clurer om jeg er brå på 3 giret, så det blir vell 2-3 plata tilton til sommern. holder på å bygge 3,6l m30 nå også da det er antydning til vann i olja på 2,8n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Det som er vesentlig i å få godkjent en bil med turbo og ettermarkedssprut er vel alderen på bilen (?), i forhold til avgasskrav som fort ble mye strengere etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 jepp, men er endel BT rundt om som fortsatt ikek godtar sprut uten syklustest osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Fint vognkort det der, bra du ikke ble nevnt Nm da for da hadde du nok ikke klart den kilowatten Er det slitt clutch som gjør at den slurer? jeg har jo sachs 618 og 4 puck. 550nm på navene i m20 og kan fint løse den på 3 gir på tørt uten sluring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 nm på godkjenninga var 359. e28 m5 har 340nm så tror det hadde gått fint, det sto på lappen di fikk også så clutchen var ny da den blei montert. men med 3.07 utveksling og prøve på det samme med 255 bakdekk osv så har den nok gitt opp. den slurer ikke ved pådrag. men kun om jeg prøver clutche ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå