BMW E30 325 Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 er det klarlakk eller noe på kantene ? gromme felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Det var felga sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 klarlakk ja, så det blir ikke samme glansen desverre:/ får se hvor lang tid det tar før det flasser, for da er det "bare" å polere driten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 felga, svarte lykter og blink på! bilen er ganske ferdig nå. mangler bare å lage eksos egentlig og NEI, den skal ikke senkes mer tsalv96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Igjen, syntes du ihvertfall kunnet ha sluppet den liiitt ned. Den ser jo skyhøy ut forran. But still, najs car Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Flott bruks dette;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Er det ekte Acs felger? På det bildet av ene felgen syns jeg de såg så "replica-aktig" ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Veldig flott vogn, du har gjort ALT riktig.. Liker forøvrig høyden jeg, perfekt til en bruksbil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 takk! endelig noen som har skjønt at alt ikke KUN skal være stance ol tull er replica felger ja blir å prøve noe nytt på denne senere, i tillegg blir det eksos laging snart adrido reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Flott bil !!! Höyden ser også perfekt ut !! Her kan du bruke bilen til det den er ment som !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerentusiasten Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Skikkelig grom bil! Høyden er perfekt! Grattis med skikkelig cruisebil:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 Takker:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 et kjørebilde: digger kjørebilder! også begynte eksosen å fise mer og mer, så da måtte det inspiseres. og det viste seg å være modent for utskift. men etter å ha sjekka priser på org annlegg, ble det heller å lage alt selv for 1/4 av prisen+ at lyden ble grommere og MYE råere stuss ligger ikke lavt ) gammel: og ny: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel-power82 Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Fin bil,brukanes høyde så man kommer frem i dette hullete landet. Liker eksosen også,godt oppunder bilen. tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2013 takker:) noen som har et bra koffortlokk? mitt begynner å ruste litt+ at jeg ikke vil ha noen vinge. så må ha et uten hull. hvis ikke må jeg sveise igjen det jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå