Sjøbuse Skrevet Mai 1, 2013 Skrevet Mai 1, 2013 Noen som vet om orginale E39 M5 speil passer på E38? Både fester i dør og kontaktene til ledninger?
Sjøbuse Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Skrevet Mai 2, 2013 Deplata man skrur inn i bilen passer også? Den trekanta "plata" som står inntil er også lik? Vil ikke at det har dårlig passform og ser jalla ut.
lagunilla Skrevet Mai 2, 2013 Skrevet Mai 2, 2013 Jeg kjøpte auto innklapp bare side speil fra E38, de store med blend funksjon. De passa som hånd i hanske..
oajakob Skrevet September 13, 2013 Skrevet September 13, 2013 Vil memory og autoblende funksjonene også virke... jeg har det originalt på min E38?....eller må jeg finne et par M5 speil som har det "innebygget"
Sjøbuse Skrevet September 13, 2013 Forfatter Skrevet September 13, 2013 Er derfor jeg leter etter orginale speil. Kopiene mangler avblendinga. Orginale M5 speil skal ha dette.
Sjøbuse Skrevet November 25, 2013 Forfatter Skrevet November 25, 2013 Orginale E39 M5 speil passa absolutt ikke på en E38. Hadde nok passa bedre å kjøpe en hel E39 dør og montere på bilen.
Robin L Skrevet November 25, 2013 Skrevet November 25, 2013 Mener plata på døra er større på e38 jeg. Er det mulig å frankeistein m5 glassa på replica speil for å for å flytte over dimminga tru? Savner dimbart speil jeg og, skulle tru om det er mulig å ettermontere forholdsvis lett... Trenger det kun strøm? - eller har det signal fra reversen ? Aner meg at det er slik. Men det er forsåvidt ingen krise.
lagunilla Skrevet November 25, 2013 Skrevet November 25, 2013 Tok se store sidespeila med antiblend og autofold fra en 750 til min 528. Det passa rett på. Har tom bilder.
LydMekk Skrevet November 25, 2013 Skrevet November 25, 2013 Tror AV740 monterte M5 speil på sin E38 en kort tid men satte tilbake de originale E38 pga. estetiske hensyn. Skal være gjørbart.
Sjøbuse Skrevet November 25, 2013 Forfatter Skrevet November 25, 2013 Jeg tok av orginal speilet. Da jeg skulle sette på M speilet sa påsset ikke skruehull. Og M5 plata var større. Med litt annen vinkel. Tegna fort på Ipad.
Sjøbuse Skrevet November 25, 2013 Forfatter Skrevet November 25, 2013 Mener plata på døra er større på e38 jeg. Er det mulig å frankeistein m5 glassa på replica speil for å for å flytte over dimminga tru? Savner dimbart speil jeg og, skulle tru om det er mulig å ettermontere forholdsvis lett... Trenger det kun strøm? - eller har det signal fra reversen ? Aner meg at det er slik. Men det er forsåvidt ingen krise. Jeg har et M5 kopi speil fra 740'n som taka. Tenkte og prøve å demontere speilhuset fra festet på orginal speilet og feste det på kopi speilet. Eller ta alt inne i M speilet og sette i kopi speilet. Tror AV740 monterte M5 speil på sin E38 en kort tid men satte tilbake de originale E38 pga. estetiske hensyn. Skal være gjørbart.Jeg hadde også M5 speil på min 728. Men akkuratt som 740AV sine så var de M5 kopi speil laget for E38.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå