Gå til innhold

Michael´s 2002 M5. selges...

rindegut
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg og endelig fått kjøpt drømmebilen :D Kjøpte bilen av Parts24 hær på forumet for litt over en uke siden :) Dro på sjøen igjen på mandagen so fikk ikke brukt bilen så mye :P men h******e så gøy det var de dagene jeg fikk brukt den :D  bilen er lakket oppigjen i petrol mica so var en veldig flått farge. bilen er ikke godkjent ombygget enda så det er noe faren min holder på og hjelpe meg med nå som jeg er på sjøen. Er en ganske godt utstyrt bil, de er jo de fleste M5er men har sett noen med noe mindre utstyr :P

Noen planer jeg har for bilen er og få på den noen andre felger, få senka den litt og få på en lippe :)
Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal gå for om jeg skal gå for 30-20mm senkefjærer eller coilovers :) haller mest til senkefjærer da jeg synest at understellet er helt fantastisk :)
har ikke fått tatt så mange bilder enda, men det kommer :)

Graduated tinted windscreen
Ski bag
Electric rear window blind
Tracker system
Double glazing
Electric sliding sunroof glass
Indivudal 14 speaker audio system
Extended Nappa Heritage leather black
Navigation System 16:9
Metallic paint
Heat insulating tinted glass
DSC III
M Sportsuspension
Cruisecontrol
Park distance control
Electric folded and heated mirrors
On board computer
Auto dipping rear view mirror
6 CD Autochanger
Headlight washersystem + rainsensor
Automatic air conditioning
Electric and heated sportseats
Passenger seat height adjuster electric

Hær er de bildene jeg fikk tatt før jeg dro på sjø :)
IMG_2005_zpse821686e.jpg
IMG_2004_zps2622a57b.jpg
IMG_1999_zpsad786d13.jpg
IMG_2001_zps3a1bd41f.jpg
IMG_2002_zps5462d6fd.jpg
IMG_1998_zps472772d5.jpg
IMG_2003_zps30638f2b.jpg
IMG_2006_zps456ceb27.jpg

Endret av rindegut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er nede for øyeblikket!

Link opplastede bilder fra photobucket e.l. De vil aldri ha problemer med å vises.

Grattis med flott bil :)

Er flere av oss som har fulgt med mens denne tok form, så det er kjekt at vi får se mer til den fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det :) får nåkk se mer av den fremmover ja :) siden jeg dro på sjø rett etter jeg kjøpte den holder nå faren min på og bytte alle 4 hjullagera og skal få dreia bremseskivene fremme før eu kontroll på torsdag, og bt neste uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skivene måtte ikke dreies :) var hjullagerene som gjorde at de vibrerte :P grunnen til at jeg hadde tenkt og dreie skivene er at skivene så omtrent nye ut, men trodde der var kast, som der ikke var :D bilen skal på eu imårgen så å kjøpe nye skiver hadde jeg ikke hatt tid til da prisene i norge er såppas høye på skiver til denne bilen :P hjullagera var helt gåen alle 4 :/ noe som han som bygget bilen i tyskland burde oppdaget og gjort noe med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for de tzunami :D Kommer flere bilder når jeg kommer hjem fra sjø :P blir senk og andre felger ja :P skal sette på 19" oz superleggera iii felgene fra andre bilen min :) så får jeg se om de blir noen andre etterhvert :) m felgene skal selges hvis noen vil kjøpe :P nye skilt blir bestilt når bilen er godkjent :D og blir og dille med bilen og bytte litt snacks i vinter :P er noe tørrsprøyt på bilen har jeg sett så lurer på og få en lakerer jeg kjenner til og våtslipe bilen og se om der kansje trengs mer klarlakk på bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...