rindegut Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 (endret) Da har jeg og endelig fått kjøpt drømmebilen Kjøpte bilen av Parts24 hær på forumet for litt over en uke siden Dro på sjøen igjen på mandagen so fikk ikke brukt bilen så mye men h******e så gøy det var de dagene jeg fikk brukt den bilen er lakket oppigjen i petrol mica so var en veldig flått farge. bilen er ikke godkjent ombygget enda så det er noe faren min holder på og hjelpe meg med nå som jeg er på sjøen. Er en ganske godt utstyrt bil, de er jo de fleste M5er men har sett noen med noe mindre utstyr Noen planer jeg har for bilen er og få på den noen andre felger, få senka den litt og få på en lippe Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal gå for om jeg skal gå for 30-20mm senkefjærer eller coilovers haller mest til senkefjærer da jeg synest at understellet er helt fantastisk har ikke fått tatt så mange bilder enda, men det kommer Graduated tinted windscreenSki bagElectric rear window blindTracker systemDouble glazingElectric sliding sunroof glassIndivudal 14 speaker audio systemExtended Nappa Heritage leather blackNavigation System 16:9Metallic paintHeat insulating tinted glassDSC IIIM SportsuspensionCruisecontrolPark distance controlElectric folded and heated mirrorsOn board computerAuto dipping rear view mirror6 CD AutochangerHeadlight washersystem + rainsensorAutomatic air conditioningElectric and heated sportseatsPassenger seat height adjuster electricHær er de bildene jeg fikk tatt før jeg dro på sjø Endret Februar 16, 2015 av rindegut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet August 12, 2013 Forfatter Share Skrevet August 12, 2013 Får ikke til og laste opp bilder hær ombord :/ men det kommer når jeg kommer hjem For hålde med bildene fra tråden til Parts24 så lenge Tenkte jeg skulle sette på Oz supperleggera III fra min andre E39 viewtopic.php?f=6&t=249902 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 Er det noe galt med bilde opplastningen for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Ja, den er nede for øyeblikket! Link opplastede bilder fra photobucket e.l. De vil aldri ha problemer med å vises. Grattis med flott bil Er flere av oss som har fulgt med mens denne tok form, så det er kjekt at vi får se mer til den fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 Takker for det får nåkk se mer av den fremmover ja siden jeg dro på sjø rett etter jeg kjøpte den holder nå faren min på og bytte alle 4 hjullagera og skal få dreia bremseskivene fremme før eu kontroll på torsdag, og bt neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Har du kjøpt en nybygga bil hvor du må bytte alle 4 hjullager og dreie bremseskiver? Hørtes utrolig merkelig ut spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Men hvorfor i alle dager skal du dreie bremseskivene? Bare å bytte skivene istede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Skivene måtte ikke dreies var hjullagerene som gjorde at de vibrerte grunnen til at jeg hadde tenkt og dreie skivene er at skivene så omtrent nye ut, men trodde der var kast, som der ikke var bilen skal på eu imårgen så å kjøpe nye skiver hadde jeg ikke hatt tid til da prisene i norge er såppas høye på skiver til denne bilen hjullagera var helt gåen alle 4 :/ noe som han som bygget bilen i tyskland burde oppdaget og gjort noe med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 HUsk at deler til denne bilen får du billig på Ebay Tips ifra en tidligere M5 eier til en nåværende M5 eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Ja, er hjullagrene gåene så merker du fort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 HUsk at deler til denne bilen får du billig på Ebay Tips ifra en tidligere M5 eier til en nåværende M5 eier Takk for de bruker allerede ebay ganske mye ;p er mye og spare der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Faren min som har holdt på å bytta lagerene siden jeg er på sjø nå hørte kraftig hjullager lyd og trodde de var et som var gåent men alle 4 var helt totalt utslitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Her trengs det flere og bedre bilder! samt litt senk og litt polish/voks (og nye skilt) Men gratulerer igjen, med flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Takker for de tzunami Kommer flere bilder når jeg kommer hjem fra sjø blir senk og andre felger ja skal sette på 19" oz superleggera iii felgene fra andre bilen min så får jeg se om de blir noen andre etterhvert m felgene skal selges hvis noen vil kjøpe nye skilt blir bestilt når bilen er godkjent og blir og dille med bilen og bytte litt snacks i vinter er noe tørrsprøyt på bilen har jeg sett så lurer på og få en lakerer jeg kjenner til og våtslipe bilen og se om der kansje trengs mer klarlakk på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Noen hær som vet hva bremseskivene foran på M5 er laget av? er lette og de er ikke magnetiske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå