Gå til innhold

Shattered's E39 - Ny dieselkriger s.14

Shattered
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kom over noen billige skinnseter (foran) og dørtrekk. Skal pelle av listene (trefargede, såklart!) og lakke de sorte (Biltemalakk ftw), men vet ikke om jeg kommer til å bruke skinnsetene siden det bare er foran. Lyktene prøver jeg å ordne nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm, bruker du baksetene a? :P Kan jo hende du finner matchende bakseter, er jo så utroolig mye E39-deler i omløp om dagen :)

Hender en gang i blant at baksetene er oppe og det sitter folk i dem. Ja, finner vel noe etter hvert håper jeg, som ikke er 45 mil unna :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å sette inn skinnsetene om dem er diggere å sitte i! Løfter også utseende betraktelig :P Baksetet kan komme senere ^^

Yes ;)

Moro å se at jeg ikke er den eneste som leser tråden, :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, skal vi legge ut bilder av skinnsalene da? :P Njææh, fri i morra, så kan vente litt til!

Tenkte å pelle av trelistene (de "nye") og lakke de hjemme (Biltemalakk såklart), men problemet er tørking av lakk (er 4 grader i gjennomsnitt ute, brr.. der jeg lakker vanligvis er det utetemp), bør vel ligge i innetemperatur?

Skal også prøve å montere de nye lyktene igjen snart, jeg og kompisen min tror det går an å rappe noen ledninger her og der, muligens. Så vi prøver igjen :lol:

Også enda flere spørsmål:

1. Sitter girkula noe j#%"&%/ig?

2. Baklykter, er det bare plug and play å bytte?

OG, JEG TRENGER KOPPHOLDER! F"¤¤%¤S MØKK, RØYK I DAG :grr::grr: Tips til koppholder, noen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått på bakluka da? Kan jeg få lov til å si at du er litt treig? :D

Den skal selges videre grunnet rust! Har ikke fått gjort noe med den (holder på å demontere alt for å se hvordan det funker), får en splitter ny B-vare fra BMW med ny lakk, null rust, til en grei pris. De som skulle lakke den mente det var bedre enn å begynne å pusse ned rust, skal poste noen nærbilder, så skjønner du. Regner med jeg får den nye til uka eller noe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om girkula aldri har verdt tatt av før så er det ikke rart den sitter godt fast
må vri frem å tilbake mens du drar opp noe du sikkert har gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om girkula aldri har verdt tatt av før så er det ikke rart den sitter godt fast

må vri frem å tilbake mens du drar opp noe du sikkert har gjort

Takk for tips, ikke prøvd å pelle den av enda ;) Bilen har i grunn bare vært et framkomstmiddel for meg til nå, men nå skjer det snart ting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ikke den raskeste kniven i skuffen til å få fingeren ut av ræva, men nå har jeg begynt demontering av rød bakluke. Problemet blir å få ut glassruta (som skal brukes), noen som vet hvordan, og har bilder av hvordan?

Her er et bilde av en #¤"%#&¤ skrue som sitter bom fast.

10373773_10203057848701340_4404173510779

Fin kanne i bakgrunnen, kameraet ser ut til å ha fokus på feil sted.

Uansett, denne skrua sitter rett under glassruta, og som sagt sitter den fast. Noen som vet hvordan jeg løsner den? :huh:

Tips taes vel imot! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...