Papperboy Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Hei. Vi godtar nå flere medlemmer da vi heller vil fylle opp løpet enn å sikre at alle har en fast plass fortsatt mulig å få med seg poeng av en full sesong da bare de 8 beste plasseringene teller da er vi i gang. reglende er følgende: Bil 550pp type: racing gt3 gt300 touringcar osv.. Basicly racing biler basert på serieproduserte biler. det vil si ikke toyota GT1 Audi R10 osv Det er bare Lov til å bytte bil 1 gang Per sesong.. så lønner seg å teste godt før du velger driving aids: KUN ABS Banen blir bestemt av den som vant forje løpet og blir lagt ut på samme måte som jeg gjorde med første løp her og på FB. serien er over 10 løp der de 8 beste plasseringene dine teller hvert løp blir på ca en halvtime og en halvtimes qualify før løpet på søndager fremover: qualify 20:00 - 20:30 Race 20:30 - 21:00 info om løp blir oppdaert Her og på FB gruppa pass på å følg med så dere får med dere all viktig informasjon Link til facebook gruppa: https://www.facebook.com/groups/464191750348536/ De som vil være med: 1.Papperboy 2.-Martin- 3.ahj 4.Einarsson 5.simen 6.m tech andreas 7.DriftKing 8.Evopower 9.Adam325 10.Christer 11.Petter 12.Clevion 13.Nordang 14.Sondre 15.Ráste 16.Azeton Poeng etter løp 2: 1. Team_venom_BMW (Daniel N) +31 2. alsmeo (Martin.A) +29 3. Nordang (Marius.N) +27 4. simenfa (Simen.F) +23 5. drzazgiczi1 (Adam.S) +23 6. ada 022 (Andreas D) +17 7. Papperboy 69 (Fredrik.T) +16 8. Nordang (Marius.N) +27 9 rannem (Sondre R.S) +9 10. tobben_norge (Tobias.S) +8 11. Clevion (Martin. +7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Interessant. Morsomt å blitt med på noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2014 det jeg tenker også.. ikke noe sånn blod seriøst men bare for gøy har allerede 2 stykker som vil være med.. av max 16 så er ikke så mange som skal til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Jeg blir med, noen plass jeg må melde meg på annet enn å si ifra her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2014 kan jo bare skrive opp folk her egentlig eventuelt lage en facebook gruppe som går ved siden av en tråd eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2014 opppdaterte første tråden med de som vil være med føler vi ihvertfall bør være 8 før vi setter i gang også kommet opp med et klasseforslag hva med gt-3 gt300 og touringcar biler (og andre lignende racebiler) som vi begrenser til 550pp med Racing Hard dekk da føler jeg vi har raske biler som er relativt enkelt å kjøre så det blir mere figthing eller vil vi opp/ned i pp.. bare kjøre roadcars osv? men jeg tror ihvertfall ikke det blir mye God Racing hvis det kjøres vanskelige nervøse biler.. mere hvem klarer å holde den best på veien.. så kommer også spørsmålet om ønsket varighet.. jeg kunne tenkt meg at det var litt varighet på løpene så man hadde muligheten til å kjøre seg opp la oss si et løp varte rundt et kvarter +- også en halvtimes qualify først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Hva er det folk bruker når de spiller? Ratt eller kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2014 Jeg bruker Logitech G27 med solbergstol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Hvordan er den solbergstolen? Har lenge vurdert den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2014 nå er jeg ganske høy (190) så den er litt vinglete for meg pga den må justeres så langt ut.. men ellers er den veldig bra.. ihvertfall med tanke på pris iforhold til andre playseats.. mener jeg ga 1100,- for min solbergstol på finn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DriftKing Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Blir med. Hørtes gøy ut Papperboy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2014 Fint om alle joiner her og stemmer over regler og klasser osv https://www.facebook.com/groups/464191750348536/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Fint om alle joiner her og stemmer over regler og klasser osv https://www.facebook.com/groups/464191750348536/ Jeg har ikke facebook, men kjører det dere bestemmer dere for av regler osv.....Har spilt Gt serien siden den kom ut og er helt hekta. GT6 er endelig en fullverdig etterkommer av GT3, som står som det beste GT spillet gjennom tidene for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 ser ut som det blir 550pp racing biler ( GT3, gt300 touringcars osv) ikke prototype typ toyota GT1 osv.. dekkene er Racing hard så du kan begynne å teste hvis du vil.. nå stemmes det over hvilken dag i uka vi skal race på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adam325 Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 enda ledig plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå