Eirik Viste Skrevet Juli 26, 2014 Share Skrevet Juli 26, 2014 Jeg har for salg et sett med coilovers som jeg tok i innbytte. Pga tidligere uoppdaget rammeskade valgte tidligere eier å hugge bilen.. Settet er bare brukt ca 6 mnd. TÜV papirer følger med. Dette skal være det nest dyreste sette fra Lowtec og regnes i Tyskland for å være en seriøs produsent. Jeg har ikke kvitteringen nå, men får den snart av selgeren. Mener at topplagerne også ble byttet til nye. Dette er et godt valg for dere som har gamle EDC dempere som er svindyre å bytte ut. Selges for 2.000 kr + frakt. Settet stop på en 730ia ombygd til 740 4.4 ia. Så det passer nok til alle E38 vektmessig. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 26, 2014 Share Skrevet Juli 26, 2014 har du kjørt på disse? stive eller? medfølger tuv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juli 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2014 har du kjørt på disse? stive eller? medfølger tuv? Som tydelig skrevet i annonsen så medfølger TÜV papirer. Det er en BMW kompis som kjøpte dette settet. Jeg har ikke sittet på med han, men han var selv meget godt fornøyd med settet. Coilovers er jo nesten alltid fastere enn vanlige demper og fjærere, men tror at en likevel har bra komfort med dette settet. Høyden man velger spiller vel og inn, men vil jo tro at produsenten vet at dette er en 7 serie som skal ha god komfort.. Jeg regner med at tidligere eier kommer snart hjem fra ferie. Da skal jeg få snakket med han og få kvittereinger og TÜV papirer. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 26, 2014 Share Skrevet Juli 26, 2014 sendt deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian525 Skrevet Juli 26, 2014 Share Skrevet Juli 26, 2014 sendt pm. og sms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet Juli 26, 2014 Share Skrevet Juli 26, 2014 Kjøper de om de ikke er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juli 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2014 Kjøper de om de ikke er solgt. Jeg har vært litt i farten i dag og hadde i tillegg nesten ikke mer strøm på pc'en. Det har vært stor pågang på dette Lowtec settet. Jeg skulle nok ha vært mer forberedt med infoen. Ville mest prøve interessen. En annen i hjembyen burde absolutt ha kjøpt dette settet. Jeg har gitt han en pakkepris på mange av delene som jeg selger. Han får førsteretten på settet. Kanskje han skjønner at han må gjøre noe nå. Et annet alternativ kan være å bytte dette settet mot vanlige dempere og fjører som er i bra stand. Han må på EU kontroll med bilen og vil helst slippe å gå til Biltilsynet for å godkjenne settet. Jeg skal se om jeg kan få ordnet bilder i morgen til dere som har vist interesse. Jeg klarer bare å sende bilder til mobiltelefon. Hva skal jeg gjøre når flere vil kjøpe settet? Kanskje jeg forandrer annonsen til høystbydende over 2.000 kr. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Her er tuv papirene. Følger og med bruksanvisning. God comfort. Ikke for stivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malijandro Skrevet August 1, 2014 Share Skrevet August 1, 2014 Har du settet fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå