Mariuskv Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Hei ja, kjøpte meg en 530d touring her en dag Skal gjøres litt med den utseende messig Planer: M fanger foran og bak Ta all rust og lakke over nye baklykter og litt knask senke til den skraper asvalt 3" rakrør og 4,5" Dieselstuss Større intercooler Tja, litt om bilen, den er kjørt 250000km og er eu godkjent osv, gidde svært lite for den. Doble ruter på den og litt av hvert, godt utstyrt bil! med org sportsskinn. Litt bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Må jo selfølgelig følge her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet September 2, 2014 Forfatter Share Skrevet September 2, 2014 Tar gjerne i mot tips! Lurer på hvem som kan senke den bak, er luft i bergensområdet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy H Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Fin bil. Blir morro å se når den er senket. Angående senk kjøpte jeg følgene på biltema og byttet ut de orginale stagene med hjemmelagde. Veldig enkelt, bare å kutte gjengestangen i to små biter, måle, hive på en kontramutter og så kuleleddene. Da har du justerbar senk bak Vil anbefale at du kjøper delene i m6. De var tom for m6 når jeg kjøpte, så måtte bruke m5, og det ble litt for lite så måtte bruke skiver i tillegg. Dette var riktignok på E61, men regner med at det er det samme på E39. http://biltema.no/no/Bygg/Festeelementer/Gjengestang/Gjengestang-rustfri/Gjengestang-rustfri-19336/ http://biltema.no/no/Bygg/Festeelementer/Ovrig/Vinkelledd-87244/ http://biltema.no/no/Bygg/Festeelementer/Mutter/Varmforsinket-galvanisert/Mutter-870093/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet September 2, 2014 Forfatter Share Skrevet September 2, 2014 Tusen takk for svar! Hjalp meg godt på vei ska se på dette senere idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Vil anbefale deg å kode den lavere med Inpa. evt høre med bmw-verksted eller noen som kan det, enn å senke den med senkestag bare. Da har du mulighet til å få den ordentlig lav også, siden dette er et "stanceprosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet September 2, 2014 Forfatter Share Skrevet September 2, 2014 Okei, må finne noe som driver med inpa først er det vanekelig å begynne med inpa selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Følger med solgt den andre? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet September 4, 2014 Forfatter Share Skrevet September 4, 2014 Følger med solgt den andre? Sent from my iPhone using Tapatalk Det er bra nei ikke solgt enda Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet September 4, 2014 Forfatter Share Skrevet September 4, 2014 Tok ett litt fett bilde ikveld blir bedre når det kommer m fanger og mer senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Kan bli bra dette Følger med. Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Du må jo ikke kvitte deg med Style 95'ene.. 18" ser jo små ut på touring. aalgaard og Skårholen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Jeg er av typen som gjerne vil ha vangene kav nedatt bakken, så jeg stemmer for 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet September 5, 2014 Forfatter Share Skrevet September 5, 2014 Har noen Rh felger i 18 liggende som jeg ska prøve på når jeg fårpå m fangere osv, så se hvordan det blir jeg tror det blir noen feite 18"ere, ser ikke så smått ut visst bilen er lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Fulgte med på den andre e39`n din så får vel følge med her også Fin bil btw! Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå