powerfulglenn Skrevet August 16, 2015 Share Skrevet August 16, 2015 (endret) Handla meg en E39 igjen da! Ganske så strøken bil som jeg skal gjøre litt smått med i første omgang ☺️ Endret August 16, 2015 av powerfulglenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 gamle bilen til dan remi jo burde ihvertfall starte med å få på noen gromme hjul!! så sykt beast ut når dan remi hadde den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 Er bildet over jeg har sett av denne tidligere også, så utrolig rå ut med de felga! Følger her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 17, 2015 Forfatter Share Skrevet August 17, 2015 Stemmer det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Tøff bil Har sett bilder av den under oppbygging/foliering. Tror sotet lykter kunne sett bra ut sammen med den fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 18, 2015 Forfatter Share Skrevet August 18, 2015 Åja [emoji5]️ du vet ikke evt om bilde ligger på nett Daniel? [emoji5]️ ja tror jeg også [emoji5]️[emoji106] men klarer ikke bestemme meg for svart eller gul sot av lyktene [emoji5]️[emoji111]️ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Nei det er bilder som jeg fikk tilsendt på Facebook Er noen jeg er kjenner (på en måte). Jeg ville sagt svart, men da må du vel kanskje gjøre det med grøftelysene også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 18, 2015 Forfatter Share Skrevet August 18, 2015 Tror du hadde kanskje funnet de igjen?[emoji5]️ Ja ikke sant, men felgene som jeg skal ha på den blir litt spesielle med farge osv Hehe, så gul sotfilm tror jeg hadde faktisk vært ganske pent også Hehe [emoji5]️ men jeg vet ikke, er så usikker der [emoji54] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Regner med bilen har blitt omregistrert eller noe? Nytt skiltnummer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 18, 2015 Forfatter Share Skrevet August 18, 2015 Ja den står på meg, men tror han babla om at han hadde fått nytt skilt, hvordan det?[emoji5]️ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Den var AX registrert på det ene bildet jeg har. Men det er samme bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 18, 2015 Forfatter Share Skrevet August 18, 2015 Åja [emoji5]️[emoji111]️ bare og legge ut bilder her [emoji5]️[emoji108] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 18, 2015 Forfatter Share Skrevet August 18, 2015 Jøss[emoji5]️[emoji111]️ takker [emoji5]️[emoji106] litt kult og se på Hehe [emoji5]️[emoji111]️ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet September 5, 2015 Forfatter Share Skrevet September 5, 2015 Til mine følgere: Har fått gjort litt og handla litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå