Gå til innhold

Ros til Morgan v/ GSbildeler


Martin-D
 Share

Anbefalte innlegg

Hei bimmersfolk, tenkte jeg ville legge ut en gladsak som GS ordnet bra opp i, og da fortjener de litt ros syntes jeg!

Jeg ringte og bestilte et Apex senkesett til min E30 Cab, da jeg var på Biltilsynet fant kontrollør ut at settet var godkjent for maks 880kg på bakaksel (correct me if im wrong). I vognkortet var det oppført til 905kg, dermed ble ikke settet godkjent og bil fortsatt ulovlig å kjøre med.

Måtte dermed dra hjem igjen skuffet uten godkjent senk. Ringte dermed GS hvor en hyggelig kar sa jeg skulle bli ringt opp igjen av Morgan, etter noen minutter ringte han og jeg fikk en kjempepris på nye fjører som tålte opptil 970kg samt forsterkede tårnlager bak (GS performance), fraktfritt levert. Alt ble i tillegg sendt i løpet av en time!

GS gjorde meg kjempefornøyd i en kjip situasjon og da beholder de meg som kunde, handler GLEDELIG med de igjen! :D

Atter en gang stor takk til GSbildeler som løste saken for meg! God service er tingen :)

Mvh Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sånt liker man å høre! Og ikke bare sytetråder fra kunder som aldri blir fornøyde.

Har selv aldri handlet med GS, men virker i alle fall som de kan det med service.

Bra det fiksa seg for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 år er jo ikke noe. Jeg har hatt BMW i snart 9 og aldri handla fra GS. Får katalog jeg:-)

Men nå må de snart sende katalog for annen type BMW. Så får vi heller se om det blir litt handling fra dem til neste bil heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg slenge meg på og skryte litt av Morgan jeg også.

Måtte kjøpe to nye PSS9 coilovers foran til M3'en, da den ene lakk. De var kommet ut i ny versjon (PSS10), slik at jeg måtte bytte ut begge. Fikk ikke nye på garanti fra Bilstein, siden settet var handlet i USA (world wide guarantee? ikke hos Bilstein nei...dårlige greier.). Men Morgan ordnet opp for meg, slik at jeg fikk dem for en meget hyggelig pris allikevel, og slapp å gå helt konkurs! Kongeservice, og jeg vet hvor jeg skal handle deler fra nå av :applause:

MVH

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også bare opplevd god service hos GS de gangene jeg har handlet der.

OT: Det at Bilstein sliter med lekkasje fra demperne sine har jeg hørt bare flere og flere historier om i tiden etter at jeg kjøpte B6 til ix'en jeg hadde før. De funket flott på min, men man blir jo litt skeptisk når slike historier dukker opp hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også hørt at flere sliter med. 3 år hadde jeg dem, ikke grisekjørt i det hele tatt. Det burde dem tåle...men neida.

Kommer til å bli KW elller H&R coils på meg fra nå av. Er ikke imponert over hvordan Bilstein behandlet denne saken heller. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at GS bildeler ordner opp.

Jeg bestilte også et Apex senkesett til min e28 528i, det var også oppgitt feil maksvekt på bakakslingen, etter litt research var det tydelig at dette senkesettet ikke kunne godkjennes på selv en 518, med minste maksvekta.

Burde nesten være en advarsel mot å kjøpe senkesettene til disse modellene da det ikke går hos bt å få de godkjent!.

Men gs ordna opp, jeg fikk pengene tilbake siden det var reklamert med godkjenning. :-)

Har forøvrig også fått tak i div ting og saker som man skulle tro var særdeles vanskelig å skaffe til e28 fra gs bildeler :-)

thumbs up !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...