Gå til innhold

DIY: M5 speil på E39


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er den siste skruen til speilet (I alt tre stykker)

Den sitter rett framfor diskanten, under dørlista. Nesten helt i bunn av der dørlista flater ut, kan den vippes opp og du ser skruen.

Aircondition-greia? Mener du luftekanalen?

Det er for å få av dørtrekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk smertefritt og fint. Hadde litt problemer med skruene i det ene speilet, så jeg måtte borre ut den ene. Venstre døren min kan ikke åpnes fra innsiden etter at jeg tok av og på dørpanelet. Da jeg fant det ut, demonterte jeg dørpanelet igjen, dro i vaieren og låsen gikk opp. Er vaieren for svak? Hva kan ha skjedd, og hva må jeg gjøre for å fikse det? Stramme vaieren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk smertefritt og fint. Hadde litt problemer med skruene i det ene speilet, så jeg måtte borre ut den ene. Venstre døren min kan ikke åpnes fra innsiden etter at jeg tok av og på dørpanelet. Da jeg fant det ut, demonterte jeg dørpanelet igjen, dro i vaieren og låsen gikk opp. Er vaieren for svak? Hva kan ha skjedd, og hva må jeg gjøre for å fikse det? Stramme vaieren?

På baksiden av selve håndtak "huset" i sort plast, er det et spor vaieren skal gli gjennom når du drar i cromehåndtaket... Ta ut igjen håndtaket noen cm og studer det til du skjønner hva jeg mener... #-o:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 months later...
fantastisk!

Men, når jeg søker på GS etter speilet får jeg null treff???

Noen som vet det nye varenummeret??!?

takker ;)

Samme delenummeret. Gå inn på Tilbehør -> Ekstriør -> Speil -> og deretter bla deg nederst til siden. Der finner du speil som er elektrisk innfellbare og speil som er manuelle. Delenummer for manuelle er TH-5M-047 og delenummer for elektriske er TH-5M-013 ..

Hvordan blei det med denne autofold funksjonen? Hvordan får jeg til det?

Man skal i utgangspunktet kun trenge å kjøpe speil som er for elektrisk innfelling og nytt bryterpanel med knapp for innfellingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. lurte på en ting. er veldig usikker på om jeg vil ha slike speil på 7ern men spør nå lell :D

1. jeg ser de som selger på ebay har forskjellige plugger. noen har 6pinsn og noen har 10 og 12 pins. hvordan vet man hva man skal ha.. .? og en annen ting, passer de til e38 tru? finner ingenting når jeg søker på e38 speil... (men vet jo folk har hatt dette på e38!)

2. jeg har ikke oppvarmet speil no, kanskje dette vil fungere med nye speil?

blir sikkert til at jeg ettermonterer autofold også :D Max utstyr er kjekt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...