ArneR. Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Kjøpte denne for et par uker siden. Hadde letet en god stund og denne hadde ikke ligget på finn mer enn noen minutter før jeg handlet. Importbil, så jeg var første eier i Norge. En eier før meg. Kjøpte den usett fra Trondheim så jeg var meget fornøyd når jeg fikk den. Strøken både utvendig og innvendig. Hadde den på NAF test og de fant ingenting å utsette på den. Litt kjedelig uten M-sport men dette holder jeg på å gjøre noe med. Har kjøpt fangere som er til lakkering no. Så skal jeg montere ratt, innstegslister osv. Litt bilder: Fått gjort litt med den. Skiftet til mørke sideblinklys, andre baklykter, karbonmerker på panser og bakluke og Eibach pro senkesett. Deler som er bestilt, har mottatt det aller meste. Så neste uke blir det full montering. Original M fanger framme Original M fanger bak med pdc M sport dørmatter M sport innstegslister M sport ratt Darkline baklamper(røde med mørk del der ryggelys er) Mørke sideblinklys Karbonspeil Karbongrill Karbonsplitter framme Karbondiffuser bak Karbon takvinge Karbon merker på panser, ratt og bakluke Karbon girkule og håndbrekkhåndtak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Fin fine planer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 du får det til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 skikkelig bra! Gleder meg til å se oppdateringer fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanpaul Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Dette blir kult, nå har du både kjøpt ny 5 serie og 1 serie, gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Ja, det blir mye å holde styr på fremover. 3 biler og alle skal koses med hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Endelig kom temperaturen seg litt slik at jeg fikk satt på karbonmerket på bakluka Så fikk jeg montert stabstag i motorrommet. M sport fangerne er ferdig lakka så de ligger å herder seg. Skal montere de i neste uke. Og fikk bestilt 19" BBS Lm replica i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Måtte du lime merket bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Dette ser lovende ut! Liker planene dine med bilen, fortsett å sleng ut bilder. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Brukte wurth sin dobbelsidige teip, men følte ikke den var god nok så eg supplerte med litt terrosan 1 komp lim. Jada, bilder liker vi Kommer mer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 syns du kan spandere litt bil stasj til meg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Brukte wurth sin dobbelsidige teip, men følte ikke den var god nok så eg supplerte med litt terrosan 1 komp lim.Jada, bilder liker vi Kommer mer etterhvert. Trodde det var samme håndtak som på Z4en. Der var det vanlig merke med de to pluggene akkurat som pansermerket. Ingen tape eller lim trengtes der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Nei, litt omvendt faktisk. Det er to tapper som stikker ut på luka og to hull i merket. Er dobbelsidig teip originalt. Fikk frontfangeren tilbake fra lakk i dag. Den bak får eg over helga. Sinnsykt fornøyd med lakkeringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Blir jo en helt annen bil med den fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Blir jævla smud med den fronten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå