Gå til innhold

ALPINA E34 B10 4.6 #023/027 (Luftet bilen)


 Share

Anbefalte innlegg

Lekkert! En Alpina SKAL har Alpinastriper :D

Takker, er helt enig. Moro når folk stirrer litt ekstra i trafikken :P

sikle, er så fet di her alpinaene :)

rått skilt og :) synd det ikke går an å få til sånt i norge.

Takk. Moro med Alpina, men den doningen av en E34 du har, blir det moro å se i action på E30meet.

Du lot merke til skiltet ja :wink: , hadde vært rått å ha de som godkjente skilt. Glemte å skru de av når jeg var ute å tok bilder, så cruisa igjennom Oslo med falske skilter :P

Det der ble bare prikken over Ien altså 8) Alpina MÅ ha striper.... :D

Tøft at du har fått tak i "OAL" skilter, nå mangler bare Norske skilter :wink:

Takk Takk, kjøpte skiltene av Germanplats.com Fikk også med Bayern klistremerke og årsoblat :P

Nydelig med Alpina striper.

Takk. Bra dere liker det :D

For en vakker bil :D

Og mener ikke pirke, men burde stripene på sidene av spoileren fulgt profilen? Mulig jeg har gjort feil på min

[ Bilde ]

Du har nok rett at de går litt for skrått nedover på siden på frontfangeren. Men ikke noe big deal. Litt vinkel blir det vel der uansett?

Hva er det der OAL greiene?

Som Fredrik skrev, OAL er områdekoden for der Alpina fabrikken ligger. OAL er forkortelse for Ostallgäu.

Original Alpina B10 4.6 som skiltet betyr? vetikkejegda :P

Pen bil, som fortjener stripene! :)

Thanx

Ble bra med striper ja :D

Moro med bra tilbakemelding :D

Så jo bilen din her om dagen, Ble veldig pent. Alpina uten striper mister litt av sjarmen syntes jeg. Men nå er den perfekt! Tøft skilt du fikk deg også :D

Du må kjøpe deg tilsvarende skilt du også, med B1250 og B3 32.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deg cruise forbi ved rådhusplassen her om dagen :D Ser utrolig bra ut denne bilen her!

Stemmer bra det, kult folk legger merke til den :P Var ute på torsdag å lette etter gode photo spots

Det der ble helt riktig! Alpinaer fortjener striper, synes nesten de blir litt mer "ekte" da :P

Faktisk overraskende mange alpinaer som blir levert uten striper, selv om det er ett kostnadsfritt alternativ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se den live, lenge siden nå ;) Godt mulig bildene lyver, men så ut som stripene ikke var helt rette langs siden?

Jeg har en fæl tendens til å kunne være pirkete på andres biler, men ikke fullt så pirkete på mine egne, så ta det jeg sier med en klype salt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok camp ja ;) får finne frem telt og oppblåsbar madrass, så er jeg klar :D får tak i litt ekstra dekk og felger, samt lånt henger til m5'n også ;)

Sent from my brain, using my fingers to write

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deg cruise forbi ved rådhusplassen her om dagen :D Ser utrolig bra ut denne bilen her!

Stemmer bra det, kult folk legger merke til den :P Var ute på torsdag å lette etter gode photo spots

Hehe, for å være ærlig med deg så la jeg først ikke merke til den, var litt i min egen verden. Var faktisk dama som gjorde meg oppmerksom når hun sa det var en fin gammel Bmw som kjørte forbi. :) Hvis hun legger merke til den, så legger nok de fleste merke til den. Men måtte snu meg å glane :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vellykket helg på E30meet på Rudskogen. Masse flotte biler, og moro å møte mange av brukerne her inne. Hadde bare med meg iphone, så ble ikke mye bra bilder. Bare å slenge ut bilder om noen har knipset noe kult av bilen min :P

Campen til meg og BmwChris og en annen kompis. Digg vær

voeh56q7rl7hppdkhb1z.jpg

byihq0vjx3a94n95iy8x.jpg

Sammen med b12 til BmwChris og 4.0B10 til sammigun (Ny eier etter treffet :P)

ik75hb8l5u6pmqpfium8.jpg

Måtte jo nesten teste hva som denne motoren faktisk leverte :P

lb1ru1sfzkf2hnq8ytqw.jpg

Motoren skulle ha 340hk og 480Nm.......

7kuuogeo307ss5o79dqh.jpg

Kjøpte Alpina matter av sammigun. Synes det løftet interiøret, selvom det er slitasje på førermatten.

dst9g1kbk5rd2ubclw73.jpg

9sab48quaidjycjbvn11.jpg

Felleskjøringen ble eneste turen til alpinan på banen. Veldig moro, selv om det ikke gikk så fort.

pp911tld8s587wwfik8u.jpg

Sammen med smykket av en Alpina til erneland

mdv3v2owo1jdred11d1p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...