Jeppes Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Heisann! Da har jeg endelig klart å rote meg til å få lagd en egen tråd her på forumet! Hatt bilen siden august(?) ifjor, så har kommet noen småting siden den gang, stikkord: carbon Sølv 2007 118D M-Sport Ting som er gjort med bilen: - Carbon Nyrer - Carbon Diffuser - Carbon frontleppe - Carbon Aero-spoiler - Carbon speildeksler - Carbon emblemer "rund baut" - GS-Raptor felger dim 225/40/18 - 8,5*18 ET40 - Blackline baklykter - Sorte blinker - Kort-antenne Ting som er på planen: - Eksos (ikke montert) - Toning av ruter(?) - Senk(?) - Chip(?) - noen tips? Her er et bilde fra finn annonsen: Nyeste bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppes Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 Her er noen bilder jeg tok kjapt idag, med mobilkamera og skitten bil! Enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Var litt stilig med spoileren i samme nyanse som bakruten. Får man den originalt i karbon, er den foliert eller er den uoriginal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppes Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 Tror ikke man får original aerodynamikk spoileren i karbon, den fåes kun lakkert såvidt jeg vet, man kan jo evt. foliere den. Den jeg har er uoriginal og karbon fra ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppes Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2013 Da var mer snacks bestillt! Bestilte Schmiedmann bakpotte av denne typen: og baklykter av typen blackline! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 Blir veldig bra det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppes Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Møtte gutta fra schmiedmann igår og fikk overlevert en pakke Lurer på hva dette kan være?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppes Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 Noen som har peiling på hva slags voks/polering og shinings utstyr jeg burde gå til innskaffelse av og evt. link til guide el.l for utføring av jobben? Takker på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Noen som har peiling på hva slags voks/polering og shinings utstyr jeg burde gå til innskaffelse av og evt. link til guide el.l for utføring av jobben?Takker på forhånd! Little sexy car du har Her er linken du bør lagre : http://www.detailersclub.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppes Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Kjapp snapshot av siste oppgradering! Var dårlig bilde, bedre nå! Edit: nytt bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Tror denne blir knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppes Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 oioioi! mer snacks bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppes Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 da er 2-DIN spiller på vei! noen som har noen tips angående montering av "uoriginal" spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppes Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Da var blacklines montert! Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Blackline-baklykter gjør veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå