Gå til innhold

FamilieVogn BMW F31 328i X-drive M-Sport 2014


 Share

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, Gorg skrev:

Bør ikke være noe problem å få solgt :) nydelig bil! 

Hva er det du skal bytte til? 

Takker for det.Jeg veit ikke om jeg skal bytte til noe annet enda.Trenger en varebil først og fremst nå.Mulig det blir noe mer upraktisk i tilegg.Vi får se.

Endret av M3Turbo1000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6. juli 2016 at 10.58, M3Turbo1000 skrev:

Takker for det.Jeg veit ikke om jeg skal bytte til noe annet enda.Trenger en varebil først og fremst nå.Mulig det blir noe mer upraktisk i tilegg.Vi får se.

Lykke til med salget! Sitter i temmelig nøyaktig situasjon selv med behovet for en varebil eller en bil det er greit å kjøre inne på byggeplasser med. Har man mulighet til å ha to biler er det jo full mulig å heller kunne ha en morsom og en praktisk bil i steden for en god blanding :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, olenikolai skrev:

Lykke til med salget! Sitter i temmelig nøyaktig situasjon selv med behovet for en varebil eller en bil det er greit å kjøre inne på byggeplasser med. Har man mulighet til å ha to biler er det jo full mulig å heller kunne ha en morsom og en praktisk bil i steden for en god blanding :) 

Takk for det.samme til deg.Har faktisk vurdert elektrisk varebil da den ikke blir brukt hver dag og kan bli stående lenge(problemet er at de ser ikke ut!hehe).Har 1 serien til dama og M3'en så er ikke noe krise med en stasjonsvogn i tillegg.Har kikka litt på 991.2 carrera 2 S eller M4 CP.men ingenting er satt i Stein.Har masse byggeprosjekter også som gjør at jeg får liten tid til leik og morro framover trur jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8. juli 2016 at 15.23, M3Turbo1000 skrev:

Takk for det.samme til deg.Har faktisk vurdert elektrisk varebil da den ikke blir brukt hver dag og kan bli stående lenge(problemet er at de ser ikke ut!hehe).Har 1 serien til dama og M3'en så er ikke noe krise med en stasjonsvogn i tillegg.Har kikka litt på 991.2 carrera 2 S eller M4 CP.men ingenting er satt i Stein.Har masse byggeprosjekter også som gjør at jeg får liten tid til leik og morro framover trur jeg.

Jo takk! Blir nok ikke salg helt enda på meg, ikke låst meg helt inn på hva jeg gjør med alt bilstyret. Tenkte tanken selv, men er avhengig av mye bruk, så måtte blitt en hybrid i så fall for min del. Du har jo i hvert fall litt å velge mellom :) Jeg har (heldigvis) bare meg selv å tenke på med bil enn så lenge :) Tittet faktisk på nesten nøyaktig samme biler som deg, har sett på endel forskjellige muligheter, men de to som kanskje frister mest er M4 eller Cayman GT4. Hørtes spennende ut med mye byggeprosjekter i hvert fall :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 5 months later...
  • 2 months later...
On 25.3.2017 at 10.56, Lifeasiknowit_bmw skrev:

Har du solgt M Sport bremsene (de blå som fulgte bilen)? Leter og leter på Finn... synes det blir for dyrt med m performance bremser til 20.000+++

Heisann.Nei.de ble solgt med bilen.Dette bilde er av Brembo bremsene til M3'en min.De koster 3 ganger så mye som M-Performance.Bytta aldri bremser på 328en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...