Gå til innhold

Freakshow´s Bmw E46 330iat


 Share

Anbefalte innlegg

På coilovere har jeg pleid å bruke tang eller skiftenøkkel til å holde stempelet i ro, så strammet til med fastnøkkel. Dette før fjærbein blir montert i bilen :P Stempelet pleier å ha frest bort litt gods på 2 sider. Originale dempere må du vel ha unbraco i senter av stempel, og en ringnøkkel (edit: takk RF91). Håpløst med hul pipe, rørtang og en liten unbraconøkkel :P

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.  Var på tur på Østlandet når jeg skulle stramme toppmutteren, så kjørte innom en haug med kjeder for å finne en :P

Unbracoen er best med skralle/latmansarm og bits. Hadde ikke sjans i helvete til å holde igjen en unbraconøkkel. Selv om vi var to stk. Hehe

Edit: Går det ikke da, så ville jeg kjøpt nye muttere. Av og til så stopper de helt opp, før det er skikkelig stramt, mens andre går smertefritt, selv med muttertrekker. 

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en tennplugg pipe på biltema. Denne kunne jeg bruke 22mm fastnøkkel på og fikk plass til umbracoen nedi. Genialt.

http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Motor/Tennpluggpiper-2000016671/[/quote

Kanskje det er veien og gå? :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig dekk fra dekkonline, goodride heter de :P

Overraskende bra! Kjørte på E18 te morran i dag med masse slaps på veien, satt fint osv. Og på is virka de helt fine også ^^ sp spent på å se resten av sesonget :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde goodride på 540i'n tror jeg det var, stod på noen rondell d58 jeg kjøpte. Ikke veldig imponert av de [emoji28]

Var sommerdekk dette da.

Hehe okey :P nei syns vinterdekkene virket overraskende bra :) men vinteren har jo bare så vidt begynt :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...