Gå til innhold

1993 E34 BMW 525TDS touring


 Share

Anbefalte innlegg

Blir å skifte oljefilter på kassa senere, tenker jeg og kjøpe helt ny olje :)

Ja, tingene jeg kjøpte, ble da dyrt nok. De skulle ha over 200 kr for ca en meter med gummislange for pokker! :P slangeklemme kosta 50kr pr stk også.

Da vet jeg til neste gang at jeg kun kjøper olja hos Bilextra og resten en annen plass ;) Ja, er jo Castrol som blir anbefalt til Bmwene også, så greit å bruke det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil! :) E34 er kjempefine biler :D Litt misunnelig på grøftelys og skinninteriør, da min ikke ha noen av de :P

Vet ikke hvor lenge du skal være i Bergen, men det er meldt kraftige tordenbyger i morgen og på Torsdag :lol: Så da får du i hvertfall skikkelig Bergen opplevelse hahah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt- får ikke til å rotere bildene jeg :P

Takk takk! Dette er min 3. E34 av totalt fire bmwer :)

Jeg har to skinninteriør sett. Det som står i bilen nå, og ett som jeg holder på å fikse opp med ny farge :) Skal bli helt grått innvendig, som jeg synes er penest :D

Du har ikke grøftelys opprinnelig på din? Det skal gå an å bygge om så du kan få det også, har jeg hørt.

Mine trenger en overhaling, da de er noe falmete og litt dugg på innsiden av de.

Vi drar i dag og skal besøke familie til dama, før det blir Sørlandet og besøke min familie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bilen er litt senka fra forrige eier og det medfølger papirer på de :) men er ikke så mye, så han har aldri brudd seg med å få det skrevet inn i kortet og ingen har sagt noe på de ved veikontroll og eu godkjenning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har prøvd å spørre om noen viste om biler etter en spessiel dato har ledninger klar eller hvordan det er, men som vanlig så fikk jeg ikke noe svar.

Vedder på at jeg ikke har det, og jeg vet ikke om jeg klarer å legge opp ledninger i og med at jeg aldri har gjort noe slikt før. Men jeg vil virkelig ha det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...