Gå til innhold

86 325i M-Tech1 - 86 320i "mint" - felgprosjekter


Jørgen Lie
 Share

Anbefalte innlegg

Mere enn jeg vet :P Traff han en gang da han skulle kjøpe E91`n min, men d gikk i vasken... 



Da har man fått bestilt litt deler fra KOED, som er på vei :) Pakninger og div til vipperutene og ny frontplate :) Har ikke fått ribbet mere enda, men håper på å få gjort noen innsatser til før julestria går inn for fult :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mere enn jeg vet :P Traff han en gang da han skulle kjøpe E91`n min, men d gikk i vasken... 

Da har man fått bestilt litt deler fra KOED, som er på vei :) Pakninger og div til vipperutene og ny frontplate :) Har ikke fått ribbet mere enda, men håper på å få gjort noen innsatser til før julestria går inn for fult :)

haha åja :P

blir bra med nye deler da! :D blir vel mye bilde oppdateringer når du kommer deg hjem? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir oppdatering så snart jeg får tid til å gjøre noe ja :) Er hjemme, men holder på om bord å skifter pumper på et gir på hovedmotoren. 

Så solgte jeg E91 i dag, så da må man vel finne noe annet å bruke også. Men neste på lista er å ta ut interiør, demontere lykter, og deretter hive ut motor, om det er klart til karosseriverkstedet å ta i mor den :) 

Har bestemt meg for ikke å stresse, sånn at man ikke går lei, men gjøre ting i eget tempo, og gjøre det skikkelig:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over helga:) 

Ser ut som om det blir F11 M-Sport  :roll:  Har hatt annenhver gang med 3 og 5-serie siste 5 årene, så da er d 5`er som står for tur igjen nå :mrgreen:  Venter bare på at en kompis skal få tid til å se på den for meg, så jeg slipper å kaste bort tid og flybilletter på noe jeg kanskje ikke tar med hjem :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over helga:)

Ser ut som om det blir F11 M-Sport :roll: Har hatt annenhver gang med 3 og 5-serie siste 5 årene, så da er d 5`er som står for tur igjen nå :mrgreen: Venter bare på at en kompis skal få tid til å se på den for meg, så jeg slipper å kaste bort tid og flybilletter på noe jeg kanskje ikke tar med hjem :)

Det blir digg! :D

Såpss ja! Spanderer på seg ;) ja greit å vite pm det er verdt turen eller ikke :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F11 er flotte biler. Har lyst på det selv når det er tid for å selge E92'en en gang i fremtiden.

 

Blir spennende å følge med på e30'en også selvfølgelig. Det er kanskje nevnt før i tråden, men har du bestemt deg for lakk? Om det blir samme farge eller om denne også blir rød?  :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke F11..[emoji56] Den som kompisen min sjekka ut var så som så. Men det blir noe annet nytt på fredag slik d ser ut nå ;)

Har ikke bestemt meg for lakk. Har prøvd å sett litt på andre E30-farger, men egentlig ikke funnet noe som er "wow, DEN skal jeg ha", samt at de er jo til en hvis grad vanlige alle sammen. Jeg har lyst til å skille meg litt ut [emoji56] Rød er aktuelt, men også uaktuelt, siden mine to forrige har vært rød.

Sååå, vi får se. Jeg kommer nok til å forske litt på andre BMW-farger før jeg tar beslutningen. Som sagt før synes jeg sølv/sølvgrå er ræva kjedelig.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...