Gå til innhold

BMW E92 M3 fanger passform


 Share

Anbefalte innlegg

Ettersom E9x har bredere forskjermer, så må disse også byttes for å få det til å bli riktig. Det samme gjelder alt av plastikkdeksler, innerskjermer, fjerning av tåkelys og så videre i tillegg. Det er åpenbart den beste, men dyreste løsningen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, robertbeamer skrev:

Hei! Vurderer å kjøpe en original E92 M3 frontfanger. Vil denne passe e92 320d uten problem, eller må jeg bytte framskjermer, lyktespylere og gjøre masse greier med tåkelysene?

Takker for svar

Har du parkeringssensor foran?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Ettersom E9x har bredere forskjermer, så må disse også byttes for å få det til å bli riktig. Det samme gjelder alt av plastikkdeksler, innerskjermer, fjerning av tåkelys og så videre i tillegg. Det er åpenbart den beste, men dyreste løsningen. :)

Ok, takk for svar! Var noe sånt jeg tenkte meg.. Blir en del andre småting å kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_3_serie-e92-coupe-320d/tilbehor-spoilere_stotfangere-front-front_fanger_spoiler/frontspoiler_e_92_93_m3_style_diesel_bil_uten_pdc_ste92_9_8030_2__3105426

Passer rett på din bil. Er ikke org. m3 front, men replica bygget for å passe på 3-serie.

Endret av Tollefsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 29.3.2016 at 18.06, Tollefsen skrev:

Takk for svar. Frister veldig å kjøpe, men er ikke så glad i kopi deler til bilen. Bilen faller vel i verdi om jeg bytter fra orginal m-sport til replica m3 front?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal bytte til original M3-front er det mye ekstra som må kjøpes som ikke tenkes over, kan nevne det jeg kommer på i farten:

M3-front + gitter/deksler/luftkanaler, plastramme rundt radiator, sideskjermer, blinklys, innerskjermer, spylervæsketank, lyktespylere, panser (M3 har lenger panser).

Det blir fort 30-50k. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3.4.2016 at 10.21, Frode D skrev:

Hvis du skal bytte til original M3-front er det mye ekstra som må kjøpes som ikke tenkes over, kan nevne det jeg kommer på i farten:

M3-front + gitter/deksler/luftkanaler, plastramme rundt radiator, sideskjermer, blinklys, innerskjermer, spylervæsketank, lyktespylere, panser (M3 har lenger panser).

Det blir fort 30-50k. :)

Blir nok en litt for stor investering i en 320D merker jeg. Takker for godt svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
On 3/29/2016 at 18.06, Tollefsen skrev:

Noen som vet om M3-frontlepper vil passe til denne fangeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...