Gå til innhold

Verksted/privatperson som kan bygge om SMG til manuell?


 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har en e36 m3 smg som ikke vil i gir. Er dritlei SMG og skal nå ha den bygd om til manuell. Jeg har desverre ikke kunnskap til ett såpass komplisert prosjekt, og jeg kjenner ingen som gidder ta på seg dette. Så jeg er da på utkikk etter noen som kan gjøre dette. Sette det på Bmw verksted til 1500 kr. timen er ikke aktuelt

Vil jo da gjerne ha noen som har gjort dette før. Alle tips mottas med stor takk :)
Jo nermere Sogn og fjordane jo bedre, men har ingen problem med og få fraktet bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat veldig i nærheten av deg men:

Vet at SSP i skien har mye erfaring og bra omtale ang ombygging av det meste, etter det jeg har hørt. Prisene ligger vel midt imellom et billig jalla-verksted og BMW sist jeg sjekket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 28. mai 2016 at 21.52, Skulebollen skrev:

Har pratet med Leif harald/ m technik og ser ut som han vil ta på seg jobben :)

Jeg har aldri vært borti han/disse men har lest mye rart om di her inne. Men regner med du sjekker litt eventuelt før du parkerer noe bil der uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 7 months later...
On 18.5.2016 at 17.23, Skulebollen skrev:

Hei, har en e36 m3 smg som ikke vil i gir. Er dritlei SMG og skal nå ha den bygd om til manuell. Jeg har desverre ikke kunnskap til ett såpass komplisert prosjekt, og jeg kjenner ingen som gidder ta på seg dette. Så jeg er da på utkikk etter noen som kan gjøre dette. Sette det på Bmw verksted til 1500 kr. timen er ikke aktuelt

Vil jo da gjerne ha noen som har gjort dette før. Alle tips mottas med stor takk :)
Jo nermere Sogn og fjordane jo bedre, men har ingen problem med og få fraktet bilen

Heisann. 

 

Jeg kan ordne ombygging til vanlig manuell hvis du ikke fikk ordnet dette. Bare ta girkassen ut av bilen og send den ned til meg. Ring gjerne på 959 19 075

-Per Øivind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...