GĂ„ til innhold

Bmw E-46 Cab LoW Klar til bruk! 😁


MagnusSĂžr
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! 

Da har jeg vÊrt fravÊrende fra forumet en veeeldig god stund, mye takket vÊre familieforÞkelse Ä lite garasje tid :-) 

Den siste bilen jeg skrev om pÄ forumet var en E-46 320d M-Tech2, men den er solgt, og har ogsÄ hatt noen andre bmw'er i mellomtiden. 

En rÞd E-46 316, En Hvit E-46 M3 sedan og en Sort E-91lci 318d M-Sport! 

SÄ over til mitt nÄvÊrende objekt/prosjekt:

1stk sort BMW E-46 323ia Cab!

Har Þnsket meg cab i mange Är men grunnet andre prioriteringer sÄ har det ikke blitt, fÞr nÄ! 

Har fĂžlgende planer for den:

FĂ„ fikset opp M3 look fronten, mangler gitter og deksla til grĂžftlys.

FÄ pÄ Justerbart Senkesett da det som stÄr pÄ nÄ bare ser domt ut.

Bytte til orginale BBS RC 18" hjul som jeg holder pĂ„ Ă„ pusse opp 😁

Skifte nyrer og speil

Muligens foliere opp interiĂžrlister

Oppgrader stereo.

 

Beklager dÄrlige bilder fra finn annonse, kommer flere senere.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Endret av MagnusSĂžr
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Litt bilder av hjula som skal pusses opp :) Ett var fjernet klarlakk pÄ og montert noe dÄrlig umbrako bolter. 3 mÄ fjernes lakk av og poleres :) en er i skrivende stund pÄ retting, da den ikke gikk Ä fÄ tett.

Har ogsÄ bestemt meg fÄr Ä pusse opp de gamle orginale boltene istede fÄr Ä kjÞpe nye, litt av en jobb :) 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Takk for det :) ja, liker den selv :) liker ikke hjula, senken, nyrene + litt av stereon, sÄ det kommer nok en del oppgraderinger :) 

 

altsĂ„ hjula som stĂ„r pĂ„ nĂ„ Ă„ ikke bbs hjula, de elsker jeg! 👍

Endret av MagnusSĂžr
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg fÄtt tatt noen timer i garasjen igjen :) blir lite tid nÄr det er mye pÄ jobb, pluss 2 kids i huset :) 

har nÄ laget meg en adapterplate til APR Carbon GT3 Speil som jeg har handlet inn, dette er en test sÄ fÄr vi se hvordan det blir :) mÄ prÞve Ä skille seg litt ut nÄr man har E-46 :) 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 4 weeks later...

Da er jeg ferdig med hjula!! Ble bra synes jeg selv ivÊrtfall :) 

har ogsÄ bestilt andre speil, da jeg ble litt i tvil om det ble som jeg tenkte det med carbon speila, sÄ orginale M3 speil er pÄ tur :) 

skal ogsÄ bytte toppdeksel pakning, termostat, foringer, lykteglass og blinklys :) alt er bestilt, men ting tar tid med Schmiedmann, sÄ venter fortsatt pÄ lykteglass og blinklys :) 

 

mĂ„le er Ă„ fĂ„ reparert og gjort den kjĂžrbar nĂ„, sĂ„ skal den EU godkjennes, deretter senkes med coilovers og montere hjula :) blir spent Ă„ se om jeg rekker alt fĂžr vinteren đŸ€”

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

hjulene ble veldig bra! :)
speilene var spessiele og jeg er skeptisk men det er nok fordi man er sÄ vandt med at alle skal ha det helt likt xD

interiÞret ditt var det mest spennende trur jeg! :D flere bilder og hvordan farge er det pÄ det? ^^

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

On 26. juli 2016 at 0.15, Freakshow skrev:

hjulene ble veldig bra! :)
speilene var spessiele og jeg er skeptisk men det er nok fordi man er sÄ vandt med at alle skal ha det helt likt xD

interiÞret ditt var det mest spennende trur jeg! :D flere bilder og hvordan farge er det pÄ det? ^^

Ja takk, fornþyd med hjula ble 😊

AngÄende speilene sÄ kom det orginale M3 speil en dag her, sÄ skal prÞve Ä fÄ tilpasset de mtp ledningsnettet :) 

InteriÞret er vel den store grunnen for at det ble akkurat denne bilen :) RÞdt Skinn! :) Kommer ikke pÄ eksakt navn og har ikke flere bilder :) men skal oppdatere etterhvert som bilen blir mer presentabel :) 

 

Edit: InteriĂžret heter Leder Montana Taninrot

Endret av MagnusSĂžr
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Skjer lite fortiden da det nylig har kommet enda en arving :) men har fÄtt solgt carbon speila, og M3 speila er kommet :)  venter fortsatt pÄ litt andre deler fÞr det blir EU :) 

OgsĂ„ har jeg handlet ett nytt hjul sett som jeg gleder meg til Ă„ prĂžve: Orginale AC Schnitzer Type 2 17x8,5 et13 😁

 

 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...